vakantie geweest drunense duinen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

vakantie geweest drunense duinen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 16:34

Lachen hallo allemaal,,ik ben een weekend met mijn vriendin(met eigen paarden)op vakantie geweest van 4 t/m6juni naar drunense duinen,plaats loon op zand.. het was super mooi om daar te rijden echt de moeite waard,maar we we stonden op de manege loon was de begeleiding er slecht,en aparte mensen,maar wie de ritten organiseerde waren danielle en madelijn en die waren super gezellig!!!!de foto's komen er nog op de staan!!!dus even geduld..maar onze paarden stonden in buiten stallen dat was ideaal.... en ze hebben het goed volgehouden we hadden een weekendarrangement van 7 uur,maar ging veelste snel voorbij *LOL* *LOL* maar leuke tffe mensen ontmoet we gaan zekers nog een keer maar niet meer naar die manege??gr

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:02

Dat klinkt als een superweekend, leuk dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad !
Zijn jullie toevallig met een grote groep naar Giersbergen geweest ?
Mijn paard staat daar aan de bosrand, en volgens mij ben ik een grote groep van v.Loon tegengekomen (ik liep met twee paarden, een vos en een schimmel); wie weet hebben we elkaar nog gezien Lachen

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 18:20

hoi hoi
we zijn niet naar giersbergen geweest!!maar heb wel een vos en een schimmel gezien..wie weet..gr

Danielletje
Berichten: 38
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 22:12

ik kan het hele verhaal van natalie bevestigen; ik zat nl in haar rij-groep de 3 dagen. we hebben eht onderling echt hardstikke leuk gehad maar de mensen van die manege waren wel btje vreemd....en de paarden van die manege stonden er als koeien bij in de stal, geen bewegingsruimte. vond t nogal zielig....maar het rijden was helemaal top! lekkere stukken gegaloppeerd en zelfs een sprongetje gemaakt. en de omgevwing was echt super-de-super-mooi..........

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 23:01

ik heb daar ooit nog eens gesolliciteerd voor een vakantiebaan, maar nadat ik de stallen had gezien was ik niet echt enthousiast meer maar de omgeving is echt geweldig daar!! dus wat dat betreft is er geen enkel minpunt!!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 12:06

ik ben er ook pas geweest maar niet bij van Loon. Ik heb met Lois bij stal Scheepens gestaan. Helemaal OK dan! . Over van Loon heb ik idd ook van alles gehoord. Maar de duinen zijn gelukkig goed bevallen las ik. Gene last van mugjes of dazen gehad?

JuBa

Berichten: 65
Geregistreerd: 20-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 12:54

hoi Natascha, heeft stal Scheepens toevallig een website??

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 13:56

natascha bedankt voor de reactie,inderdaad is daar een website van?juba is namelijk mijn vriendin..en gelukkig hadden we niet zoveel last van dazen waren net voor de warmte weg...

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:03

Even reclame maken dan Haha! . Stal Scheepens de handelsstal is www.stalscheepens.nl. Het vakantieverblijf alias "herberg de Brand" is www.herbergdebrand.nl
Vlakbij Bos en Duin (restaurant). Je zit zo op de zandvlakte en in de bossen.

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 14:17

bedankt natascha kun je daar paarden huren??

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 20:54

ik kom al sinds ik klein ben op manege van loon. Het is daar super en de paarden worden er heel goed behandeld. de pony's en paarden staan overdag in stallen en stands maar savonds worden ze allemaal los gemaakt en mogen ze de hele nacht het land op tot sochtends, dus ze hebben het daar zeker wel goed! het is daar ook heel erg mooi rijden, ik ga binnekort weer Haha!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:18

hey, ik heb fleury pas ook ngo mee de duinen ingenomen voor haar verjaardag! super is het daar rijden he! manege van loon vind ik best een nette manege, ik vind het alleen erg zonde dat alle paarden stuk voor stuk met stoot bereden worden... fijn dat je zoveel lol hebt gehad!