Papa met vliegles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kim1001

Berichten: 206
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: heppen

Papa met vliegles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 13:53

Halo,
Gisteren ben ik samen met mijn pa onze pony gaan halen om het(gecastreerde pony) zadelmak te maken, dus eerst moest ik erop maar dat ging niet met slippers aan en papa wou het niet vasthouden als mama erop ging, dan papa er maar op.Die pony van ons vond dat niet zo leuk en begon te stijgeren en te bokken. Wow!
Papa vliegt eraf en moest er dan weer op!
Vandaag deden we dat weer maar nu was ie braaf!

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:57

hahaha... gelukkig dat ie daarna braaf was
had je vader nog pijn Tong uitsteken

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:59

Stoere vader heb je hoor , ik vind het altijd zo leuk om te zien als vaders gaan rijden , ik weet niet hoe het komt.... ! Mijn vader is een keer met paard en al de heg in gevlogen Vork Op Splash heeft ie het nog niet geprobeerd Haha!

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 20:02

Haha, mijn vader zou het denk ik niet doen Tong uitsteken !!

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:58

Kim1001 schreef:
Halo,
Gisteren ben ik samen met mijn pa onze pony gaan halen om het(gecastreerde pony) zadelmak te maken, dus eerst moest ik erop maar dat ging niet met slippers aan en papa wou het niet vasthouden als mama erop ging, dan papa er maar op.Die pony van ons vond dat niet zo leuk en begon te stijgeren en te bokken. Wow!
Papa vliegt eraf en moest er dan weer op!
Vandaag deden we dat weer maar nu was ie braaf!

Klinkt niet echt alsof jullie goed voorbereid waren op het rijden. Op een paard stappen met slippers Verward En dan je vader er maar op zetten? Ik weet natuurlijk niet hoeveel rij ervaring je vader heeft, maar in het verhaal komt het allemaal nog al knullig over! Ik wens jullie heel veel sterkte met het zadelmak maken van de pony.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:01

idd whoopy, dit komt erg knullig over,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:16

We zijn er wel goed op voorbereid hoor, wees maar niet bang.

De eerste avond was hij idd wat bokkerig, maar nu is het geen enkel probleem om erop te stappen.
Elke avond zijn we 10 tot 20 minuten met hem bezig wat betreft rijden.
Het echte inrijden gebeurt door mij en ik heb genoeg (rij)ervaring. Bovendien is er genoeg hulp als dat nodig is, ik weet en ken tenslotte ook niet alles en kan niet naar mijzelf kijken als ik erop zit.
We doen alles heel rustig aan, letten goed op de pony of hij alles begrijpt en gaan dan pas verder.
Het was idd niet de bedoeling dat Kim er met slippers op zou stappen.
Een rondje aan het halster zou misschien nog kunnen, maar zelfs dat doe ik liefst niet.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:18

Gerustgesteld Haha! Haha! Haha! Maar je kan je neem ik aan wel voorstellen dat de post van Kim1001 ietwat ander beeld schept Haha! Haha!