iets positief veranderd een paar uur erna ;(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57832
Geregistreerd: 24-02-04

iets positief veranderd een paar uur erna ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 18:20

mijn broer haalde vanmorgen na 3keer proberen zijn rijbewijs! was heel erg blij voor hem

net is er ruzie geweest! mijn broer wou de auto en ik wou naar mijn pony, en mama wou niet dat mijn broer al zo ver weg reed (wou naar beringen dus een heel stukje van hier)

mijn broer zijn lief was hier die zich er wijselijk buiten hield
komt mijn broer met het geweldige ide: hij zet ons af en wij moge naar huis fietsen als we klaar zijn
nou mooi niet! ik heb geen zin om te fietsen en al evemin om toe te geven aan hem! het is niet omdat ie zijn rijbewijs heeft dat hij de baas mag spelen over mij of mijn moeder, gevolg: mijn broer kreeg gelijk! ik heb ruzie met mijn moeder en mijn broer, ik mag niet naar pharaon en .... ach!! ik ben het gewoon nu al beu! als dit elke avond zo is houd ik het niet Verdrietig

mijn broer en ik zijn beste maatjes en nou hebben we plots ruzie! foetsjie die goede relatie!, en mijn kleine pharaon zie ik ook niet meer vandaag! mijn dag vandaag was al niet zo super...en nou dit nog
waarom moet dit nou?

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Ayasha
Blogger

Berichten: 57832
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 18:27

daarmee zie ik pharaon vandaag nog niet! en heeft mijn broer nog zijn zin! want die gaat lekker naar beringen!
begon ie ook nog dat ik voorgetrokken werd! wat dus echt niet waar is! ik mag net zoveel als hem! soms mag ik wat meer dan hij wat meer! dat compenseert dus!
ik hoop dat ie zijn rijbewijs kwijt speelt met naar beringen te gaan! dan leert ie meteen dat rijbewijs niet betekent dat hij de baas is over alles en iedereen!

ik weet dat ik reacties ga krijgen van: overdrijf je niet?
maar als je weet dat michael en ik in de 13 jaar dat we broer en zus zijn nog nooit echt ruzie gehad hebben (behalve dan meningsverschillen) dan komt dit toch hard aan Boos!

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Ayasha
Blogger

Berichten: 57832
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 18:47

nu is het wél écht ruzie ja Verdrietig
voor de eerste keer in mijn leven dat ik ruzie heb met mijn broer!
we komen altijd voor elkander op en staan altijd voor elkander klaar...en nu dit! door een stom stukje papier Boos!

ik betwijfel of hij gelijk hád! hij had het even goed bij ons kunnen doen! was korter en veel groter! nu zit hij op iemand anders zijn kosten en kan ie naar beringen! hij heeft sins vandaag zijn rijbewijs en mijn moeder zei eerst dat hij niet mocht! en nou geeft ze toch toe! dat snap ik niet! het lijkt wel of ze bang van m heeft Verward

dat ik niet naar pharaon kan is heel erg jammer!
maar dat me moeder ook nog moest dreigen dat hij vanavond dan maar geen eten kreeg Huilen
ik had haar wat kunnen doen! ik ben maar 13 en ja ik moet luisteren! maar mijn paardje kan er niets aan doen dat ik ruzie heb met haar!!!!
ze hoeft me niet te bellen want ik neem niet op...heb geen zin om nog eens te ruzieën

ach...misschien ligt het ook aan mijn! ik heb hoofdpijn van lo (turnen)
we moesten badmingtonnen en we waren 2 tegen 2 aan het spelen! maar een beetje aan het doorkloppen op dat pluimpje (vraag me niet waarom gewoon lol aan het maken denk ik *LOL*) en het pluimpje gaat boven mijn hoofd! mijn vriendin wilt slaan (zou ik eigenlijk nooit doen Verward) mist het pluimpje maar slaat wel volle kracht op mijn hoofd met die racket!

ik heb gewoon de pijn genegeert en verder gespeelt maar nu doet mijn hoofd wel pijn! Boos!

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 2 bezoekers