Paard dat aan je "hangt"

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:29

Ga met Richtje mee....iedereen droomt in zijn jonge jaren wel van een paard dat zich door niemand anders laat benaderen dan jou, en dat ook door niemand anders bereden wordt dan jou. Het probleem is dan wel als je een keertje niet kunt, je ook niemand kunt vragen om voor je paard te zorgen.

Ik zou idd wat Richtje aangeeft, zoveel mogelijk mensen er mee laten omgaan. Een paard dat geen stap kan zetten zonder jou is geen zelfverzekerd dier.

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:38

Monday schreef:
Ik vind dit een prima vorm van eenkennig.


Tot er iets gebeurd waardoor je zelf een tijd niet kunt rijden, en er ook niet bij kunt zijn als er wordt gereden. En geloof me, een paard dat een zomer op het land heeft gestaan is niet zo snel weer op conditie en in model.

En als jij nu eens een probleem tegenkomt met rijden, en er zou iemand anders opmoeten ter correctie, hoe los je dat dan op?

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:41

Great minds think alike Haha!

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 16:00

Het is idd leuk als ze in de wei staan, opkijken als je langs loopt en duidelijk te kennen geven dat ze je kennen. En die reactie niet bij iedereen geven...Haha!

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Amazonbot, ComscoreBot, DenieesB, Lisette1987, Pellelilly, Sintara en 51 bezoekers