Asielhond opgehaald

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:33

Wat zou je zeggen van nieuwe foto's maken Haha!

Gefeliciteerd met het nieuwste lid van de familie...en complimenten dat je voor een asielhond bent gegaan.

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:29

Ik vraag me af of je nu al zwanger bent dat jij je zorgen maakt hoe je hond gaat reageren op je kind. Ik zou zoiets hebben: wie dan leeft, wie dan zorgt. Wie weet of de hond tegen die tijd nog leeft, of dat jij überhaupt kinderen kunt krijgen.

Dat bijten tegen oudere mannen moet er uit te krijgen zijn. Als je vader hem nu eens gewoon negeerde? Hij bijt blijkbaar alleen als je hem aait?

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:34

Dat denk ik ook. Geef hem even de tijd. Maar durf ook van je standpunt af te stappen dat een dier voor het leven blijft als het achteraf toch niet blijkt te gaan. Dat is eerlijker voor jezelf en eerlijker voor het dier.

Ik heb in mijn jeugd een keertje een aanvaring gehad met een yorkshire terrier. De vader van mijn beste vriendin was weduwnaar, en had kennis aan een andere vrouw. Terwijl ik daar al jaren over huis kwam, ging hij ineens zijn territorium verdedigen. Ik heb die hond staan uitlachen, kon er echt niets aan doen, kreeg gewoon de slappe lach. Het is nadien nooit meer goed gekomen, als hij me rook of hoorde was het raak.
Dus ook daar moet je rekening mee houden....

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 16:03

Eh, als ik Benji hoor, dan denk ik aan een Boomertje, en geen kruising Keeshond met nog iets anders.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:25

Waar blijven die foto's nou? Nagelbijten / Gniffelen

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 2 bezoekers