Super grappige les gehad!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Super grappige les gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 21:43

nouw.. ik kom vandaag de manege binnen.. met de "wekelijkse" vraag: op wie zit ik??
kijk ik op de lijst zie ik Aron staan (had ik 1 x meer op gereden) hij staat pas op de manege en is een eige haflinger van 4 jaar! *LOL*
Nouw heb ik hem heeelemaal gepoetst.. moest ik nog een kwartier wachten met opzadelen.. want anders dan wil hij meteen de stal uit! Tong uitsteken
nouw na een kwartier wachten hup erop!.. *zucht* wéér aan allebei de kanten een slag in de beugels!
We waren maar met z'n 7! dus lekker klein groepje.. ik als 2e achter me instructeur.. en Aron was weer NIET te houden zóów snel!
na een galopje in de bossen was iej wat "afgekoelt". dus ik beetje mijn handen ONTSPANNEN.. ik had er zown last van! Scheve mond
Na een tijdje gingen we weer draven.. wil hij allemaal Job (instructeur) voorbij.. dus ik lag helemaal dubbel.. zegt iej meteen: "ga es snel weer achter mij.. het is nog een jonge pony en moet nog veel leren" JEEJ mag ik ook nog LOL hebben.. het was maar 2 sec. Verward Maarja.. hebben ik en Kim stiekem nog wedstrijdje "wie het langste in beugels kan blijven staan" gedaan..! en IK won!! Hyper! (ná Job weer voorbij gecrosst te hebben.. OEPSZZ.. Schijnheilig )
maarja.. dat was het wel weer! haha!

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:11

Kei leuk dat je op aron mocht Strenge instructeur heb je :p Spreek je wel weer op msn Haha!

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 22:12

haha thanxx...!! Tong uitsteken