Paardje terugkopen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mutzzzzz
Berichten: 261
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: Belgie

Paardje terugkopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 13:33

Kwam er net achter dat mijn oude scheet te koop staat. Ik heb dr een tijd geleden verkocht met de gedachte dat ze nu een goed tehuis had waar ze dr leventje kon slijten. Nu blijkt dat ze door omstandigheden weer te koop staat. We hebben samen een hele leuke tijd gehad en ik vind dat ze een goed leven verdient. Eingelijk ben ik niet in de positie (qua tijd en geld) om dr terug te kopen maar de mogelijkheid is er wel. Ik weet ook wel dat iedereen goed voor zijn haar paardje zorgt maar je denkt toch altijd er zelf het beste voor te zijn. Wat zouden jullie doen?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 13:40

ik denk meehelpen met proberen om een adres te zoeken, of proberen terug te kopen. Ik zal trouwens zelf iones nooit verkopen als hij oud en versleten is. Hij blijft dan gewoon bij mij.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 13:47

Mijn paarden mogen ook oud worden bij mij. Ook al weet ik dat er een vreselijk moment zal komen, ik wil ze voor altijd bij me houden. Wel grappig, Razin heeft dan maar 1 eigenaar gehad.

Ik zou denk ik het paard wel terugkopen, als het kan en anders inderdaad een goed adres proberen te vinden, of iemand die hem kan verzorgen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 17:26

Je geeft zelf al aan dat je er eigenlijk de tijd en het geld niet voor hebt. In dat geval kun je beter proberen een geschikte koper te vinden. Anders moet je haar alsnog weg doen omdat je het niet kunt opbrengen.
Ik begrijp heel goed dat je je oude pony graag terug wilt, maar denk er wel over na of je het echt kunt bolwerken. Dan kom je later niet voor teleurstellingen te staan.
Succes!