Alles door elkaar heen dagje.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Alles door elkaar heen dagje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 00:53

Vannacht weer veelste lang achter de puter gezeten..toen ik ging slapen was het tegen 5 uur en was het duidelijk dat de slaap me ingehaald had.
Om 11 uur ging mijn wekker, klaarmaken voor musicals in Ahoy Haha!

Daar aangekomen om kwart over 1, stond er een rij van een uur Bloos!
Bij de rij al betaalde kaarten dus...voortaan betaal ik ze pas als ik er ben...die rij was veel korter.

Anyway...toen ik eindelijk aan de beurt was was er een vrouw aan de zijkant gaan staan met de B kaarten, dus ik braaf bij haar gaan staan..ik begin immers met een B he.....maar ok...alle namen zaten er tussen, opd ie van mij na.
Dus zij vragen....komt terug, ga maar naar die deur, ze zijn je kaarten kwijt Nagelbijten / Gniffelen
Ik naar de deur.....sta er 2 tellen, probeer door de mensen heen duidelijk te maken dat ik B ben en mijn kaarten hier moest ophalen omdat ze kwijt zijn.
Wordt weggeduwd, de deur moest dicht, dus ik weer ja dat is leuk maar ik moest hierheen voor mijn kwijtgeraakte kaarten, die jullie dus kwijt geraakt zijn en dus ga ik eff niet weg.
Na een boos gezicht een vette zucht en nog wat gemompel ging er een man voor me aan de slag...eindelijk na lang wikken en wegen hebben ze nieuwe kaarten voor me gemaakt.
Naar binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Musical was helemaal top, heb onwijs genoten en vooral de man uit Jesus christ superstar was ik helemaal weg van....wat een show gaf die weg, terwijl die eigenlijk niets meer deed dan staan in het midden van het podium in zijn uppie.
Stanley Burleson is helemaal geweldig Lovers Wat een lekker ding is dat toch zeg.

Hierna mezelf zitten ergeren aan mijn gezelschap....het wordt niet op prijs gesteld om als je helemala verdiept bent in het programma in helemala vol bent van de show om het boekje om de 5 tellen uit je handen te hebben gerukt....ook hard fluiten *en dan schel en op 1 hoogte* opeens hard tralalalalala, tikken op het stuur, schreeuwen in mijn oor en porren waren bronnen van rot nou op gedachtes Haha!
Laatste date met jongeman in kwestie dus Tong uitsteken

Hoervan bijgekomen besloot ik dat een felle discussie tussen ex en mij er ook nog wel bij kon, had immers niet meer zoveel te doen he.

Gelukkig was mijn broertje zo lief te bellen om te vragen of ik ook pizza wil dus ben iig met 1 mens tevreden vandaag Knipoog

Hierna naar mijn paard, die me compleet versteld liet staan, na wat kleine mis communiaties in het begin en een en nu gaan we het goed doen van mijn kant uit liep ze als een diamantje, was helemaal blij en trots met der Lovers
Heb zelfs in een hele relaxed drafje alle voltes in alle soorten en maten op alle kanten kunnen rijden.....mijn lekkere muts.
Lekker buiten uitgestapt en was dus om 12 uur pas weer thuis Bloos!

Zalig is dat zeg, paardrijden als iedereen al lang en breed weg is en alleen de kikkers en vogels de stilte nog verbreken.

Onzin verhaal eigenlijk, maar had al met al zin om het eens op te tikken.
Hoe chaotisch was jullie dag? Haha!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 07:13

ik was gister wezen kijken bij de dochter van vlieg dus dat was wel heel leuk, maar jou dag was wel heel druk zeg/11
toen ik dat stukje van die kaarten las dacht ik echt van, ojee die komt er gewoon niet in!!!
maar gelukkig wel!!
en fijn dat par ook zo lief was!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 09:34

DANIenVLIEG schreef:
ik was gister wezen kijken bij de dochter van vlieg dus dat was wel heel leuk, maar jou dag was wel heel druk zeg/11
toen ik dat stukje van die kaarten las dacht ik echt van, ojee die komt er gewoon niet in!!!
maar gelukkig wel!!
en fijn dat par ook zo lief was!


Ik las het, heb je ook foto's van Vlieg zijn kindeke?

Ik had me ook al helemaal voorbereid om heel erg hard uit mijn dak te gaan. 2 jaar geleden was ik ook naar Ahoy geweest, waren ze ook al mijn kaarten kwijt....eerstvolgende keer dat ik ga neem ik een schuilnaam aan...misschien dat dat beter werkt Haha!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:06

hahaha, ja miss proberen ze je wel weg te werken..
onee daar heb je haar weer, gooi gauw die kaarten weg Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:52

DANIenVLIEG schreef:
hahaha, ja miss proberen ze je wel weg te werken..
onee daar heb je haar weer, gooi gauw die kaarten weg Haha! Haha!


ja dat zal het vast zijn Haha!

Ach sommige dagen... Scheve mond