meer dan één paard??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

meer dan één paard??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 10:18

Ik heb het idee dat heel wat bokkers meer dan 1 paard hebben. Vaak lees je dat deze of gene weer een nieuw paard erbij heeft gekocht of met meer dan één paard wedstrijden rijdt. Is dat nou zo en zo ja, hoe doen jullie dat toch? Verward Ik ben al blij dat ik geld heb voor 1 paard (inclusief auto + trailer) en zo heel slecht verdien ik nou ook weer niet.... Lachen Ook sta ik niet op een dure manege of pensionstal, maar gewoon bij een vriendin (met buitenbak, dat wel) tegen een redelijke prijs Knipoog Wint iedereen de Staatsloterij, behalve ik? Frusty


Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 11:45

OK, jullie moeten er dus ook hard voor werken en de hypotheek slokt bij jullie ook veel eurootjes op. Ik begrijp wel uit jullie berichten dat er dus geen tijd meer is voor vakantie enzo? Enne, hoe doen jullie dat met werken dan? Ik werk 36 uur per week, ik heb het 's avonds al druk zat met 1 paard, laat staan met 2. Volgens mij vriend ben ik al errug vaak weg.... }>

Ik moet toegeven dat ik mijn 10 jaar oude diesel van mijn vriend heb gekregen en de allergrootste reparatiekosten delen we. Anders zou ik niet zo'n bak kunnen rijden. Mijn trailer heb ik ook 2e hands gekocht van mijn winstuitkering Knipoog Ik geef niet veel geld uit aan kleren, maar we gaan wel ieder jaar 2 weken op wintersport, dus eigenlijk ben ik ook gewoon een verwend nest }>

En Sjuimpje, jaaa, dat is een heel ander verhaal natuurlijk, die heeft gewoon GEWELDIGE ouders Haha! Woon jij eigenlijk nog thuis? Werk je ook nog erbij? Dan zul je het wel razend druk hebben met je paarden Verward


Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 11:53

sjezus, daar kan niemand tegenop! Haha! Jij hebt helemaal super voor mekaar Cool

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 13:00

Gelukkig, ik ben niet de enige simpele ziel die niet de Staatsloterij heeft gewonnen Haha! en er dus gewoon hard voor moet werken. En we hebben dus allemaal wel een of andere sponsor in de vorm van vriend of (schoon)ouders }> Bedankt voor jullie reacties tot nu toe, ik vind het leuk om te lezen hoe andere bokkers hun zaakjes voor elkaar hebben.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 13:34

Joehoe, Desirée, sorry, ik dacht dat je vriend je misschien nog sponsorde Haha! Maarre, ik heb gisteren nog gekeken op teletekst en ìk heb die 9 miljoen (euro maar liefst) in ieder geval niet Huilen

Maar ik heb het zelf natuurlijk ook niet slecht getroffen, ik kan me mijn paardje + alles eromheen financieel veroorloven en ik ga nog ieder jaar met wintersport ook Lachen Weliswaar dankzij de 13e maand, maar toch. Maar als ik niet zou samenwonen, was het toch wel ff moeilijker geworden, denk ik.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 14:47

En een eigen sponsor Haha! Eigenlijk moet je dan ook statiedekens voor je paarden aanschaffen met de naam van je paarden erop, hihi. Haha!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 14:48

ehhh, de grap moest luiden: statiedekens voor je paarden met de naam van je vader erop Haha!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 09:52

Jaaaa, een boerderijtje met land is natuurlijk helemaal mooi Haha! Lijkt me vandaag de dag ook niet zo makkelijk te vinden als je er geen miljoen euro voor neer kan leggen Verward

Voorlopig hou ik het maar bij mijn rijtjeshuis, want dat bevalt eigenlijk prima en mijn paardje staat gezellig bij mijn vriendin op stal, dus dat laten we ook maar zo. Misschien zou ik ook wel twee paarden gehad hebben als mijn vriend helemaal gek van paarden was geweest. Haha! Maar zo enthousiast is hij nou ook weer niet en ik ben blij dat hij me geholpen heeft door de aanschaf van de auto voor de trailer, maar daar blijft het ook bij. De rest betaal ik mooi zelf.

En Fitz, je hebt helemaal gelijk. We kunnen die mannen moeilijk duperen om te weigeren nog langer met vakantie te gaan. Vandaar dat ik ook - met vreselijk veel tegenzin Schijnheilig - ieder jaar op wintersport ga...

Uit jullie reacties begrijp ik dat niet iedereen de Staatsloterij wint en dat jullie er ook wel eens wat voor moeten laten..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, DenieesB, Gambler21, nick_en_ik, SemrushBot, U2andI en 104 bezoekers