Foalidge word ingereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Foalidge word ingereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 23:46

Zaterdag was het dan zo ver,eindelijk hoelang zeg ik al het gaat gebeuren???
ik had Nigle opgebeld die rij alle race paarde en polo pony's in dus ik een gesprek want uit eindelijk laat je niet zo maar je kindere achter.(was weze kijken waar mijn meid heen ging) .. hij leek erg aardig dus ik gelijk gevraagt of hij met me mee kon om haar inte laden, nou dat deet tie wel effe Pling
dus hij zij als we haar uit de trailer halen begin ik er gelijk effe aan waar je bij staat, nou zo gezegt zo gedaan, hij zou laten zien of er een bok in zat maar nee hoor geen bok allen loom kijken van man wat mot je nou met me? Verward
hij is al drie dagen met haar bezig en denk dat hij haar binne twee tot drie weken wel ingereden kan hebben want zo moeilijk is ze niet Knipoog

hij wil haar ook nog mee nemen naar het strand en over straat, en door weien heen met andere paarde kan je zien wat ze doet op een show Haha!
dus hier is hopen dat alles goed is en dan kan ik ook weer wat met haar doen,

zondag miste ik haar al dus ik er heen gereden nou normaal komt ze naar me toe maar deze keer keek ze me niet eens aan Boos! dus of ze nou pissig is dat ik haar achter gelaten heb met iemand anders weet ik niet, ze was nog nooit van huis af geweest zonder moeder (ik dus)
ze had goed haar best gedaan op zondag zei de man dus ik laat het maar aan hem over, het komt vast wel goed.
Knipoog

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 00:44

Spannend, Cathy, zo je lieve kind uit handen geven! Maar zo te horen zal het allemaal wel goed gaan en is ze snel weer bij haar vertrouwde mams, die dan ook van die rare dingen als rijden enzo met haar gaat doen. Hoe is het met je kleine ( grote?) bink?