is rijden dan zo belangrijk?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

is rijden dan zo belangrijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-02 22:21

Lijkt wel of heeeeel veel meidjes die bv verzorgpony zoeken alleen een pony zoeken om te rijden! Is hij te klein, of kan er niet gereden worden, dan is het niet goed genoeg!
Verward

Ik heb ook ponys verzorgt die niet bereden werden (jaarlingen, oude pony)
Alsof rijden het enigste is wat er te doen is!

En nou merk ik dat ook met Tos, ... heb ik een dag niet gereden is het zo van: Rij je niet elke dag?

Ben ik nou de enige die rijden niet op de 1e plaats zet?

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 22:09

ook van die reacties: "oo zal ik mee gaan, gaan we naar de ponyclub, ff een uurtje rijden!" *alsof hun dat bepalen, dus ik kijk ze vreemd aan:" nou, vandaag rij ik niet, morgen weer fantiek les, maar van mij mag je mee hoor, ga met hem wandelen" en INEENS hebben ze geen tijd...

Maar ik laat ook geen vreemde op Tos, ik ben vreemd voor hem en dat is al zat! Haha! maar van mij mogen ze best mee hoor... maar als ze er niet op mogen ben ik verwaand enzo...! Alsof dat het enigste is dat telt!
Maar ook van mensen, die zelf een pony hebben, krijg je van die reacties...

Heb ik minder tijd of bijna GEEN tijd om te rijden? Wordt het een extra lange poetsbeurt! Lovers

of leuk met hem spelen... maar rijden... ik doe het wel zo;n 3/4x per week, en vind het zeker leuk om te doen, maar ... het is niet nummero uno!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, fabma, gillian, GrapeshotBot, Mark0919, Mo_86, Pharootz, rubia13, saphire en 33 bezoekers