wandelen met asielhond :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

wandelen met asielhond :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 18:02

vandaag ben ik met griebels en haar vriend naar het asiel in eindhoven geweest om met een hond uit het asiel te gaan wandelen.
Omdat ik over 5 weken ga samenwonen en mn vriend en ik dan 2 honden uit het asiel willen mocht ik kiezen welke hond we mee zouden nemen Lachen

heb een aantal hele leuke honden gezien, maar de 1e die ik zag was meteen degene die een wandeling het hardste nodig had, een 10 maanden oude golden retriever die heel zielig in een hoekje van zn hok zat te bibberen Ach gut
ook zat er nog een bordercollie met een gezwel op zn pootje, echt heel erg zielig, en nog een aantal andere hele leuke honden

ik ga zo de foto's plaatsen van de wandeling, maar eerst wil ik Moniek en Mario bedanken voor de gezellige middag, en ik vind het sowieso super dat jullie regelmatig met een asielhond gaan wandelen OK dan!
binnenkort ga ik(dan samen met bjorn) weer mee!!

hier staan de foto's [ITP] Asielhond mee naar het bos!
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 06-06-04 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 18:15

inderdaad, arme zwabber, hij is niet moeders mooiste maar hij zit er al zo lang Verdrietig
en blake, die wil ik ook heel graag een keer meenemen, hope dat die goed bij jamey(of hoe je dat ook schrijft) die we vandaag mee hadden, past, dan komen die 2 mooi bij mij en bjorn!
alleen dan moet jamey nog 5 weken in het hokje daar zitten en dat wil ik haar ook niet aandoen eigenlijk...

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 10:50

ja Blake, ik hoop zo dat hij toch normaal met andere honden om kan gaan(gaat misschien ook wel beter als ie is gecastreerd) want als blake enigzins handelbaar is en met andere honden om kan gaan, komt Blake bij mij en mn vriend in huis, samen met nog een asielhond!
maar ja 15 juli duurt nog zo lang, dan krijgen we de sleutel, en dan zijn we binnen een week wel verhuisd enzo, maar t liefste haalde ik nu meteen een aantal honden daar weg, maar ja dat gaat helaas nog niet

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 19:41

_Tanja_ schreef:
leuk ... alleen jammer dat je haar misschien pas over 5 weken koopt. Juist dan is de kans groot dat ze net weg is! Kun je haar niet eerder kopen???


ik ga pas over 5 weken verhuizen, dan ga ik samenwonen en waar ik nu woon, bij mn ouders, zijn al 2 honden, waarvan 1 niet met andere honden overweg kan(de 2e hond is er nu 1,5 jaar bij en nu gaat het eindelijk wat beter met de 2 honden samen)

tuurlijk is het jammer als ze over 5 weken al weg is, maar er zitten nog genoeg leuke andere honden in het asiel die ook een nieuw baasje verdienen(een stuk op 50!) en deze jonge lieve hond heeft zo een baasje gevonden, in tegenstelling tot andere honden die al heel lang in t asiel zitten
dan neem ik liever 2 'kansloze' dieren mee uit t asiel, dan een hondje die toch wel makkelijk een baasje vindt

maar als ze er volgende week nog zit, dan haal ik haar wel op, dan zit ze er te lang naar mn zin en dan zorg ik voor een tijdelijke oplossing Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 06:47

_Tanja_ schreef:
Stom dat ik erniet eerder aan dacht. Maar hebben jullie haar al gereserveerd??? Dan ben je iig zeker dat je die hond hebt *LOL*


aan de ene kant wil ik haar graag nu al reserveren, maar aan de andere kant, haar daar 5 weken laten zitten tot ik ben verhuisd is geen optie, ze zit daar echt niet op haar gemak
maar ik heb voor mezelf besloten dat als ze komende zondag er nog zit, ik haar bespreek, en ik heb al van een bokker een aanbod gehad dat ze daar 5 weken mocht zitten Lachen

is ze wel al weg, tsja jammer voor mij, maar er zitten nog veel meer andere leuke honden die ook een baasje verdienen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 06:51

griebels schreef:
Ik ben vandaag weer in bij het asiel geweest. Frans belde me op of ik een moederpoes met 5 kittens kon opvangen voor een week of 3 a 4 (morgen zal ik het verhaal plaatsen). Ik ben natuurlijk ook even naar Jaimie (zo schrijf je het Renske Haha! ) wezen kijken. Er hing nu een vragenlijst op. Ze kan ook met katten overweg. Ditmaal zat ze in het buitendeel van het hok, en reageerde ook niet. Ik had wel verwacht dat ze mijn stem zou herkennen, ze keek wel op, maar kwam niet. Ze was nog steeds zo angstig... Ik zou haar bijna zelf nemen, maar ik kan dat niet, mijn katten schieten dan in de stress en dat kan ik hun ook niet aandoen. Maar oh wat zou ik haar graag meenemen


arme jaimie Ach gut hoop dat mn vriend morgen vrij is, en mee wil gaan kijken bij het asiel! en anders als we zondag gaan wandelen en ze zit er nog, dan mag ze mee wandelen, hopen dat zij en blake met elkaar overweg kunnen, dan weet ik nml welke 2 honden er bij ons in huis komen Lachen
neem je die moederpoes+kittens idd in huis?wordt wel druk dan met alle katten erbij, maar wel altijd leuk zo die kleintje erbij! alleen als ze weer weg moeten is het wat lastig, dan ben je er helemaal aan gehecht enzo

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 09:16

Desiree schreef:
Las net trouwens bij dierenasiels.com dat ARco geplaatst is! Haha!
Maar Cintha zit er nog altijd! Verdrietig Waarom wil niemand haar?! (ik wil haar wel, maar mijn vriend....)


fijn dat arco een baasje heeft gevonden Lachen
Cintha staat idd nog wel op de site zag ik gisteren, maar ik heb haar niet gezien zondag, en heb toch ieder hok uitgebreid bekeken!
komende zondag nog eens goed op letten, hok 37 ofzo zit ze volgens de site

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kimmej, Retjethorse en 28 bezoekers