Eindelijk => gereden, maar nog steeds niet op Nico

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Eindelijk => gereden, maar nog steeds niet op Nico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 17:15

Vanmiddag had ik met Gillian (op bokt) afgesproken dat ik op Oeds mocht rijden, de eerste keer na mijn ongeluk met opstappen... Dat ik van mijn paard af viel met opstappen en mijn pols brak. Ik had al een keer uitgestapt op Oeds, maar nu ging ik echt rijden in de buitenbak, dan wel met bijzetjes (om de kans op druk op mijn pols aanzienlijk te verkleinen ) en aan de longe (alles voor de veiligheid ). Het was super!!! Haha! Oeds was heel braaf, eerst ff lekker stappen aan de longe... Toen draven... Maar wat zit een fries anders dan mijn eigen kwpn-Nicootje Clown ! haha! Dat was wel wennen hoor! Daarna even op de andere hand en lekker gegaloppeerd... Dat zat dan wel weer heeeeeel lekker... Ik ben zo blij dat ik weer gereden heb, maar ik kan helaas nog niet op de mijne. Als ik eenmaal zit, is het met bijzetjes makkelijk op te lossen, maar ik kan niet makkelijk opstappen met mijn pols, dat moet met een krukje. Aangezien mijn paard met opstappen niet altijd even braaf is, en hij dus niets van het krukje moet hebben is het voor mijn veiligheid niet verstandig om er binnenkort op te zitten . Nog even geduld voor het ongeduldigste meisje van Nederland dus... Schijnheilig

:D M2 + 8 :D



Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 17:23

MoonChloe schreef:
nou hopen dat je pols gauw geneest!!


Ja inderdaad, laten we het hopen! Maar het kan helaas nog wel even duren. 21 juni krijg ik (met spoed Verward ) een mri, want ik kan hem nog niet draaien terwijl ik al 4 weken uit het gips ben, ik heb er geen gevoel in, en mijn bot springt opzij... Waarschijnlijk operatie dus...

:D M2 + 8 :D

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 13:57

Ashleytjee schreef:
ja idd!! maarja.. wel jammer dat je nog niej op Nicootje kan rijden.. haha ik snap het ook wel! haha! ik heb hem vaak genoeg in het rond zien springen met erop stappen.. Nagelbijten / Gniffelen maarja.. ik spreek ej op msn!!

Haha, inderdaad! Tja, en nu ik zelf niet zo geweldig goed op kan stappen, probeer ik het maar niet met krukje! Cool

:D M2 + 8 :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hoogendroog, MairiMacBran, MoniqueT en 44 bezoekers