Ook een combinatie... Kan dat? Gymnasium en paard?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:02

het is te combineren, maar het ligt er idd aan hoe goed en makkelijk jij leert, hoeveel tijd jij voor je huiswerk nodig hebt. En bedenk dat het echte werk pas in de vierde begint als je gymnasium/vwo doet.

Ik kon de eerste twee jaar op het vwo makkelijk zonder te leren alles halen maar daarna werd het toch echt heel moeilijk. Ik had ook al bijna mijn hele leven de droom om dierenarts te worden maar bedenk wel dat je dan goed moet zijn in je exacte vakken (natuurkunde, wiskunde, scheikunde enz), en dan om op de universiteit te komen voor dierenarts moet je gemiddeld een acht op je examens hebben dan kom je er zeker op en als je gemiddelde examencijfer lager is dan een 8 dan heb je 2% kans dat je op de opleiding komt. Erg zwaar dus, voor mij is die droom al weggewaaid, mijn exacte vakken zijn knudde Verdrietig

maar goed over de universiteit hoef je je nog niet zo druk te maken, als je dus niet teveel tijd hoeft te besteden aan je huiswerk dan kun je het makkelijk redden om een rijpaardje erbij te hebben, en als je veel tijd nodig hebt dan word het wat moeilijker maar is het nog wel te doen.



XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:23

carola schreef:
Ik zit nu in 6 VWO (whaaa, examen dit jaar!!!) en ik heb 2 paarden. Ik rijdt altijd intensief en heb dat ook altijd gedaan ook. Mij lukt het prima, maar reken er wel op dat je vrijwel geen tijd hebt voor andere dingen. Een middagje lekker shoppen, dagje Amsterdam.... alles moet gepland worden, vooral als je je paard thuis hebt (zoals ik dus).

Enneh Flair, die 2% is een beetje overdreven hoor! Hou het maar op 8%.....


het zijn mijn toenmalige decaan zijn woorden, hij heeft mij verteld dat het 2% was maar het kan natuurlijk veranderd zijn het is drie jaar geleden dat dat zo was volgens hem.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, Amazonbot, Carowl, Dartel, JPitty, Macs, MairiMacBran, Mieke, SunnyHorse en 39 bezoekers