Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight
dekoezegtboe schreef:ja bij mij op stal zijn we bijna allemaal vaste klant bij de sta-rho in rhoon... het is daar ook niet zo groot maar wel gezellig.... we kunnen er eigenlijk niet heen en met lege handen terug rijden naar stal... af en toe best lastig!
ingvdh schreef:Ik ben er twee weken geleden geweest en kan niet anders zeggen dat ik er uitermate vriendelijk geholpen ben. Werd snel geholpen en ik was mijn klantenkaart kwijt, ze zocht me op in de computer en inmiddels heb ik een nieuwe toegestuurd gekregen. Dit heb ik wel anders meegemaakt.
Hoe zou jij het vinden als iemand je helpt en wegloopt naar de kassa om iemand te laten afrekenen, dat had je vast ook niet leuk gevonden. Ze hadden vast een te lage bezetting. Dat kan gebeuren in elke winkel.
Verder is het geen supergrote zaak, nee, maar nog altijd groter dan de gemiddelde ruitersportzaak. Mensen gaan altijd met (te) hoge verwachtingen heen en dan kan het alleen maar tegenvallen.
claudia23 schreef:Ik was juist diegene die wou gaan afrekenen en die dus 8 min stond te wachtten bij de kassa. Er liepen wel te verstaan 2 tutholas niets te doen (1 was de wc aan het schoonmaken) en de andere liep de mandjes te ordenenen. Ik liep dus na een van hun toe en vroeg of een van hun mij kon helpen afrekeken, toen kreeg is dus te horen dat zij daar niet voor waren... Ik zo dan haal te tog iemand op
Ja maar ik moet eerst dit afmaken anders krijg ik het van me baas te horen..
nahja wat een verschikkelijke service echt waar!!
dione schreef:Weet je zeker dat je nu niet lichtelijk overdrijft of een borreltje teveel op hebt?
Ik ken de "baas" in heteren wel en dat is nou niet bepaald het type dat een schrikbewind voert onder zijn personeel, ik denk dat iedereen wel zo'n baas wenst...
Het is inderdaad vervelend als je moet wachten om af te rekenen maar om daar nou zo'n halszaak van te maken vind ik een beetje te ver gaan.
claudia23 schreef:Ilindra...wat is dat in Neuss??