"paarden"voetbal voor leuk prijsje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

"paarden"voetbal voor leuk prijsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 20:30

Misschien een goeie tip voor degenen die nog op zoek zijn naar een grote bal: in de veronicagids van deze week staat de link www.funeffects.nl, daar verkopen ze van die fysioballen normaal 19,95 en nu voor 17,95. Ze zijn er in 4 kleuren.
Wij hebben maat large (76 cm diameter) besteld in roze. Op woensdagavond online besteld, op vrijdag was ie al binnen. Roze is ook echt behoorlijk roze Haha! De paarden vonden het in elk geval bere-interessant en hadden binnen de korste keren de smaak helemaal te pakken



Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 21:19

Nou, hij is in elk geval een stuk groter, en er zit geen handvat aan dat rolt toch wel beter (been there done that, en als je het handvat eraf snijdt loopt gelijk de hele skippybal leeg Haha! ). Verder is hij barstproof ofzo (kweenie of skippyballen dat ook zijn Verward )
Er is ooit eens een topic over geweest geloof ik.

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 22:42

Zal van de week proberen foto's te maken. Vandaag hebben we hem voor het eerst uitgeprobeerd en geen toestel mee.
Mijn koelbloedige tinker (ahum Schijnheilig ) vindt het over het algemeen errug eng als dingen naar zijn idee uit zichzelf bewegen. Zo ook in eerste instantie de bal, maar toen hij er per ongeluk tegenaan schopte en ik zo'n beetje zat te jubelen boven op z'n rug kreeg hij het idee dat hij dit schijnbaar ook leuk moest vinden Toen had hij het heel snel door en bleef ie zelf de bal volgen.
Deze is toch een flink stuk groter dan een skippiebal (als je hier een kind op zet kan het niet met de pootjes bij de grond) en dat heeft voor mij het voordeel dat Sam het niet al te makkelijk met 1 maai van z'n voorbeen naar de ballenhemel kan helpen Haha!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 18:17

Maat large is 76 cm, medium weet ik niet maar dat staat vast op de site Verward
En ja, er zit een pompje bij


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eineges, katha, Marcella, mirriejj, Mitch_Beauty, robbie88, rover_, VWestra en 155 bezoekers