Overdreven veel spijt ??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Overdreven veel spijt ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 15:18

Ik zit nu op mijn werk. En ineens schiet de MSN=messenger omhoog. Mijn dochter. Ik vraag waar is je moeder. Ja, die is naar paard toe, er lag een briefje op de tafel.

Ik dacht in eerste instantie dat er wat aan de hand was, dus ik bel haar op op haar mobiele. Wat blijkt nu ze is 22 km gaan fietsen om Roos haar excuses gaan aanbieden, want ze heeft het paard gisteren vervloekt, en de worstfabriek ingewenst. Wat is er nu gebeurt? Roos is op mijn vrouw d'r tenen gaan staan en wilde nie wijken. Maar begoon steeds meer gewicht op die hoef te plaatsen. Dat vond mijn vrouw niet erg leuk, en heeft dat dier verwenst. Tot overmaat van ramp heeft Roos ook nog haar jas in de kraag kapotgeknabbeld. (hang die jas daar dan ook niet neer muts)

Hele avond had ze behoorlijk last van haar voet, en zat ook nog eens op mij te schelden. Tja, wat kan ik eraan doen?

Kennelijk heeft ze erzoveel spijt van dat ze dat beest heeft lopen uitfoeteren, dat ze er nu maar heen is gaan fietsen.......

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:32

Ja, die peerden...het wil wat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:34

Bij mij was het echt niet bij verwensen gebleven, als jij op m'n teen staat en er niet direct weer van afstapt krijgt hij dus echt een goede dreun.
Lomp gedrag accepteer ik echt niet
Wat voor nut denkt ze dat het maken van excusses aan een paard heeft Verward

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:37

Ik zou ook spijt hebben van het uitfoeteren, maar ik zou er niet apart 22 km voor gaan autorijden, dus laat staan fietsen!!! (Blijkbaar valt die pijnlijke voet wel mee, als je er 22 km mee kunt fietsen).
Verder best wel eens met Ilindra!

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 15:37

Ilindra schreef:
Wat voor nut denkt ze dat het maken van excusses aan een paard heeft Verward


Ehm, daar ben ik ook nog niet achter, alleen het blijkt dat ze dus gekker met dat beest is dan zij toegeeft

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:40

ahhhhhh.... lief! Ik roep ook wel eens MUTS! tegen Yen en daar heb ik dan achteraf ook spijt van. Ik bied niet mijn excuses aan, maar ben dan wel even extra lief.

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:13

Randy01 schreef:
Ik zou ook spijt hebben van het uitfoeteren, maar ik zou er niet apart 22 km voor gaan autorijden, dus laat staan fietsen!!! (


Beter op de fiets dan in de auto, maar ik had die lompe knol toch wel even een knal verkocht! Dat beest weet niet eens meer waar ze het over heeft! Is het verband al lang kwijt! Trouwens, dat peerd had excuses moeten aanbieden!

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:17

Hahahah....ik vind het wel grappig, maar persoonlijk had ik er de moeite niet voor genomen hoor. Zou hoogtens nog een keer bij knollie op tenen zijn gaan staan Extreme duivel

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:19

Volgens mij had je vrouw die 22km fietsen even nodig...Haha!

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:40

nou ik vind het wel gek. maar ja tis mieschien wel echte leifde

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:43

Hahahaha als ik iedere keer dat ik Par richting worstfabriek wens 22 km zou moeten fietsen zou ik een lekker slank en conditievol persoon zijn Knipoog

Het klinkt wel lief hoor, heeft ze het paard allang?

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:44

je kan best boos op je paard toch

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:46

tsja, dat zou ik nooit doen.. maarach ze houdt dus van haar beestje Haha!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:51

Sily schreef:
Hahahaha als ik iedere keer dat ik Par richting worstfabriek wens 22 km zou moeten fietsen zou ik een lekker slank en conditievol persoon zijn Knipoog

haha hier hetzelfde, en als ze lekker op mn teen blijft staan krijgt ze er nog een klap voor dr hoofd bij ook Tong uitsteken

wel lief, dat ze zoveel om dr paard geeft

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:57

hahhahhahaa, kan er wel om lache, is ze ook zo lief voor jou, eerst het een en ander tegen je roepen, en later d,r excuses, moet er wel om lache hoor, maar 22 km naar een knol fietsen, dat gaat mij zelfs te ver

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 22:25

Ben benieuwd wat ze tegen hem gezegd heeft: "sorry hoor voor mijn gescheld, zullen we afspreken dat jij niet meer op mijn voet gaat staan, dan zal ik niet tegen je schelden".

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 22:52

Ghehe, nou ik ben ook wel eens zo kwaad geweest op mijn knollie. Ze wou haar hoef niet optillen en als ze het deed dan ging ze heerlijk met haar volle gewicht op me hangen. Ik werd zo kwaad want ik had al 20 x gewaarschuwd ofzo, dat ik haar met de hoevenkrabber een keiharde mep op haar dikkie kont gaf Bloos!
Resultaat: ze begon naar me te trappen Verward Vond ze dus niet zo aardig van mij. Ik werd toen nog kwaader en heb haar meteen in haar stal gezet en ben weggegaan (zonder eten Bloos).
Dag later was ik niet meer pist op haar, maar ik heb geen sorry gezegt. Zij begon Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 02:18

Ik ben meer van Ilindra haar manier...........en stomp ze gelijk voor hun ..... als ze zo lomp zijn Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 02:24

Nou, als ze jou ook heeft uitgefoeterd, gaat ze jou ook nog excuses aanbieden en dat is natuurlijk nooooooit verkeerd Lachen.

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:44

Nou,nou....wat doen we raar met onze paarden .....ze hebben geen menselijke reacties......misschien moeten we daar iets mee.....???

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:52

Grappig,dan heeft Bud toch echt het verkeerde baasje. ~~}>
Enne ik maak ook weleens m'n excuses tegenover hem,maar alleen als ik weet dat ik onterecht tegen hem ben geweest en meer om het voor mezelf weer goed te maken.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:54

Toen Mirk laatst met zijn stiften op mijn voet stond, schreeuwde ik ook in moord en brand. Niet hem uit te foeteren, maar omdat het zo'n pijn deed Haha!...

Maar het was zó zielig, je zag Mirk helemaal shaken Scheve mond Een dikke knuffel en een handje biks en het was klaar
Volgende keer maar op mijn lip bijten.

Wel schattig dat ze zo'n eind ging fietsen om haar gemoedsstoetand te sussen te Lovers

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:08

kimmy schreef:
Toen Mirk laatst met zijn stiften op mijn voet stond, schreeuwde ik ook in moord en brand. Niet hem uit te foeteren, maar omdat het zo'n pijn deed Haha!...

Maar het was zó zielig, je zag Mirk helemaal shaken Scheve mond



Ja maar hier ging het dan duidelijk per ongeluk.Die van mij was zo uitgekookt tijdens het poetsen dat ie iedere keer gewoon een beetje dichterbij schuifelde.Om vervolgens z'n hoef op te tillen en met een knal op m'n voet te belanden.En dan zo'n schijnheilige bekkie trekken"heb ik wat verkeerds gedaan?"