shet ontsnapt, met alle gevolgen van dien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

shet ontsnapt, met alle gevolgen van dien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 21:45

bij ons op stal staan nu 5 shetlanders binnen omdat het land gewoon TE slecht is, maar nu had de eigenaar van 1 shet de boxdeur niet goed dicht gedaan( Lips are sealed Schijnheilig ) gevolg: loslopende pony die een halve zak bix op heeft gegeten en een verschrikkelijke koliek-aanval kreeg, ze kon amper een stap zetten, maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen, nu gaat het weer goed met die pony, maar OOH wat zal dat beesje morgen een energie hebben Extreme duivel ... meestal kijk ik altijd even alle boxdeuren langs als ik wegga, maar dat had ik dit keer dus 1 keer niet gedaan, gelukkig is de vriend van onze staleigenares altijd al om 6 uur in stal om even te kijken en daarna naar ze koeities te gaan...wat ben ik blij dat er verder niets gebeurd is!! het had veel erger geweest kunnen zijn.

groetjes een geschrokken noortje

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 22:46

jeetje !!! wat klote zeg

gelukkig was het berdientje niet ( die is vast ook nog dik genoeg hih)

nou mischien is het handig ok het biks in een kist of iets te stoppen da+s ook handiger voor muizen

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 23:14

ja nou we hebben geen muizen, en ik ga niet over het voer, maar er staat nooit zo heel veel voer. en ik ben zeker blij dat het berdien niet was, en ze is wel een beetje dik, maar dat komt door haar wintervacht Haha! Knipoog Tong uitsteken Schijnheilig

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 18:43

toevallig ook maandagochtend vroeg gebeurd? de shetlanders van ons waren ook ontsnapt eerst konden ze het erf niet af omdat het hoofd hek niet was afgesloten,maar daarna toen er iemand die daar woont weg ging bleef het hek open er zit nog wel een hek,maar daar zit ook een speciaal stuk tussen waar alleen wij doorheen kunnen en geen paarden,maar die shetjes kunnen dat dus wel.Voordat het hek open was hadden ze het hele erf al doorzocht en het voer wat we klaar hadden gezet voor 'smorgens ook al gedeeltelijk opgegeten. Daarna gingen ze met z'n 3en de weg op en hebben ze zich daar nog even vermaakt. dit allemaal gebeurde om 6 uur 'smorgens.uit eindelijk heeft de politie ze gevangen en op een stukje land in de buurt neer gezet. zodat ze de eigenaar van die shetjes konden vinden. Deze 3 donder,bliksem en frits hadden de nacht/ochtend van hem leven dus gehad.