star is dood....:'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

star is dood....:'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 19:45

pff hoe moet ik dit uitleggen tussen mijn tranen door... Huilen
bij ons staan een aantal 2-jarig die wij opvoeden, weidegang bieden etc.
ik heb een hele hechte band met ze...het zijn allemaal merries en ik kan niet zonder ze. ze zijn zo lief... Lovers

nou kwam ik gisteren en kwam mijn oma naar me toe: een van de merries heeft een blessure!! Scheve mond
ik schrok me dood en rende de wei in...de dierenarts was er al, mijn opa en ad waren erbij..
hoe dichterbij ik kwam, hoe weker mijn benen werden en hoe groter mijn angst: het zal tog niet...het is tog niet..? HET IS STAR!! Verdrietig
ze was blij me te zien...hinnikte en ik nam haar meteen over van ad...haar hoofdje leunde tegen mij aan en ze werd zwaarder en zwaarder...
ik keek naar haar benen en zag rechtsachter een hele grote wond net boven de kogel tot op het bot... Verdrietig Verdrietig
ze was waarschijnlijk gaan rollen en toen vast gekomen in de stroomdraad bij het opstaan (dan slaat de draad om haar been) en doordat er stroom op staat in paniek geraakt... Verdrietig
alles was kapot, er was gewoon een hele band huid weg en spieren, pezen etc... Scheve mond tot op het bot gewoon...
haar voetje klapte de hele tijd dubbel...toen zei de dierenarts dat ze naar de kliniek moest...dus wij haar met zn 3en in de trailer getilt Scheve mond ze stond zwetend en trillend van de pijn/spanning/vermoeidheid in de trailer... Verdrietig
toen hebben we haar dus naar de dierenkliniek in moergestel gereden (dat was 3 kwartier rijden) en daar afgezet...ik heb haar uitgeladen en in haar stal gezet...en.....achter moeten laten Verdrietig ik vond het zo vreselijk...
er bestond een zeer grote kans dat ze naar de slacht zou worden gebracht... Huilen
de weg naar huis kon ik nix zeggen...ik was verdoofd, verslagen...waarom star?

de volgende ochtend zou de dierenarts gaan kijken hoeveel de behandeling/operatie zou gaan kosten, het paard staat bij ons en wij verzorgen haar en voeden haar op maar ze is van iemand anders...van een paardenman met genoeg geld om haar te verzorgen en te genezen
maar diezelfde man wou niet meer dan 1000 euro uitgeven...als het boven de 1000 euro uitkwam zou ze geslacht worden Huilen neej niet ingeslapen want dan krijg je er geen geld voor Boos!
hij heeft zat geld, en star is pas 2 jaar en van hartstikke goed bloed!! hoe kan iemand zoiets doen Boos!
ik weet het, het zijn paardenmannen...maar dan nog...ik heb niet genoeg geld om haar te behandelen en mijn opa en moeder ook niet Huilen

ik zat dus vandaag op sgool helemaal in de stress ik kon niet eens stoppen met huilen...ze betekent zo veel voor me...ik zou gebeld worden als ze iets weten...maar om 10 over 3 was ik uit en nog steeds geen telefoontje...ik wou zo graag horen dat het 900 ging kosten en dat ik haar mocht verzorgen... Scheve mond
mijn vriendinnen haalde me over om mee naar de stad te gaan en vrolijkte me op Lovers bedankt daarvoor!!
mijn moeder zou ons met de auto ophalen, ik liep naar de auto en mijn moeder stapte uit; "ze is dood he?" mijn moeder knikte en ik heb vanaf dat moment geen woord meer uit kunnen brengen... Huilen Huilen Huilen
ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt... Huilen ik kan niet stoppen met huilen...
ze is gelukkig niet naar de slacht want ze had teveel pijnstillers gehad waardoor het vlees niet meer te eten is..een schrale troost...
ik mis haar zo... Huilen

*eigeluk heet ze geen star, maar het witte sterretje op haar hoofd is zo mooi dat ik haar altijd zo noemde...mijn lieve lieve lieve star Huilen rust zacht lieverd* Vriendjes zijn?


Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 19:56

bedankt Lovers

waar heb je je paard vandaan..? misschien ken ik hem wel

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 20:16

heel erg bedankt voor de lieve reacties Lovers Lachen


Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 22:24

thx..

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 17:49

bedankt voor jullie super lieve reacties Lovers

@ isabelle...ik hoop idd dat ze over me waakt, dat weet ik wel zeker...dat voel ik gewoon Lovers

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 18:35

heel erg bedankt...ik heb egt veel aan jullie reacties Lovers

frank; dat zou ik ook wel willen.... Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 bezoekers