hoelang kan ik niet paardrijden *auw auw*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

hoelang kan ik niet paardrijden *auw auw*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 16:38

Nou ff het verhaal vertellen.
Woensdag had ik priveles, bij de galop gaf ik iets teveel been en ze schoot weg mijn rug krakte, op dat moment geen pijn.
Donderdagochtend: ik kan nauwelijks uit bed komen, ops chool nauwelijks trappen lopen, heb ik ook nog een schoudertas Boos!
Vrijdag ging het iets beter dus ben ik naar de manege geweest, bijna de halve middag gestaan. Paar keer in de bak gelopen op hakken Verward
Ik had beter niet naar de manege kunnen gaan want nu heb ik er nog meer last van.
Ik kan me nek nauwelijks draaien, bij bijna elke beweging krijg ik een pijnscheut.

Nu kan ik dus niet paardrijden Boos!
Ik kan niet eens op een stoel klimmen laat staan op een pony....

AAAAHHHH ik houd dat neit vol hoor, ik stap zodra ik kan weer op het paard!!!!!

-xxx-jes een pijnlijdende Maaike

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 16:41

Oei wat vervelend!!!!
Ben je al naar de dokter geweest?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 17:13

nee volgens me pa gaat het vanzelf over Verward

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 17:56

Hoi, ik wil me helemaal nergens mee bemoeien, maar ik denk dat je toch echt beter even naar je rug kan laten kijken! Misschien is er wel een wervel scheef geschoten en kan de arts het zo weer terugzetten (met verdoving natuurlijk)! Dan ben je morgen misschien wel weer van de pijn af....

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 19:36

Het gaat lekker zo:

Sunnylover een gebroken arm.

Jij last van je rug.

Nog meer kneusjes aanwezig op bokt???

Sterkte meid.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 19:38

Ehm ga jij maar snel naar de dokter!
Ik heb dat ook gehad, en bleef er mee doorlopen.
De dokter zet het zo voor je recht, en zo niet kun je fysiotherapie nemen.

Maar echt ff naar laten kijken hoor! Anders wordt t alleen maar erger. Knipoog

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 20:01

Maaike, als het nog steeds zo zeer doet zal ik idd maar eens langs de huisarts. Arme jij Verdrietig

robbie
Berichten: 293
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 20:17

Ik zou echt naar de dokter gaan!
Je rug is hartstikke belangrijk!
Dus blijf er niet mee rondlopen.
Ik zelf heb ook last van m'n rug en dat komt doordat m'n wervelkolom iets verkeerd staat.
Daar kan ik dus niet veel aan doen.
Jiij nog wel waarschijnlijk dus laat je a u b ff onderzoeken!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 20:55

precies hetzelfde als mij

kijk maar uit! ik kon nauwelijks lopen en dat liggen in mijn bed........ah ik verging van de pijn....daarna ging het beter maar opeens was het weer krak...ben naar de dokter geweest end ie heeft me doorgewezen naar mensendieck........niet leuk ofzo maar het helpt wel.
ik ben gewoon wezen rijden.hoe pijn het ook deed, ik had wel een bodyprotector om hoor!

en iedereen op te club te denken (dressuurles) dat ik nu verstandig was geworden en veiling ging rijden(omdat tobias zo aan het stijgeren was)

je rug is vreselijk belangrijk dus kijk er aub mee uit!!!
succes

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 21:07

ja, ik zei ook al tegen lutske over msn als het maandag nog niet over is dan ga ik er mee naar de dokter Lachen
het gaat alweer wat beter als vanochtend, maar elke keer als ik uit bed stap AUW, nouja ik hoop dat het gauw over is

snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:17

fsoudan schreef:
Het gaat lekker zo:

Sunnylover een gebroken arm.

Jij last van je rug.

Nog meer kneusjes aanwezig op bokt???

Sterkte meid.


ja ik, mijn been... Huilen maar kan nog paardrijden Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 16:32

BBL schreef:

Hoi, ik wil me helemaal nergens mee bemoeien, maar ik denk dat je toch echt beter even naar je rug kan laten kijken! Misschien is er wel een wervel scheef geschoten en kan de arts het zo weer terugzetten (met verdoving natuurlijk)! Dan ben je morgen misschien wel weer van de pijn af....


Daar ben ik het helemaal mee eens! Een verdoving is niet eens nodig, op het moment dat de wervel "terug schiet" is het even een raar gevoel, het doet geen pijn, is zelfs wel prettig! Dus... morgen even naar de dok. Knipoog !
Beterschap!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 16:42

hey,

ik had vandaag al veel minder last van mijn rug dus zijnw e neit naar de dokter gegaan, ik kon vanacht ook goed slapen (geen pijn bij omdraaien enzo) ik doe gewoon deze week ff rustig aan (geen paardrijden Huilen ), maar het is gelukkig bijna over dus ik denk gewoon een kneusing Verward Verward

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:51

snoopy2002"]
[quote="fsoudan schreef:
Het gaat lekker zo:

Sunnylover een gebroken arm.

Jij last van je rug.

Nog meer kneusjes aanwezig op bokt???

Sterkte meid.


ja ik, mijn been... Huilen maar kan nog paardrijden Haha!
[/quote]

Ik had laatst gelezen dat quarterlover een gebroken heup had...sneu allemaal hoor...iedereen beterschap

En Anna-Jelly...wees niet zo eigenwijs...ik zou gewoon even naar de dokter gaan om wellicht ernstige dingen uit te sluiten... Knipoog

Hayley
Berichten: 444
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: De Bilt en af en toe Amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 19:45

hey, wat vervelend voor je zeg! i
k wilde alleen wel nog ff wat toevoegen, een vriend van mij heeft een keer een wiplash opgelopen en heeft daar zo'n 2,5 jaar mee rondgelopen en in die tijd erg last van hoofdpijn gehad. nou is de vader van een meisje bij mij uit de klas orthomanueel arts. dat houdt in dat hij je wervels rechtzet, een soort kraker maar dan op een goede manier. nou vraag je je misschien af, wat heeft dit er mee t maken?
ik zou gewoon alsnog even naar de huisarts gaan en kijken of die je door kan verwijzen naar bijv. een orthomanueel arts omdat er misschien toch wat scheef is geschoten.

nou ja, veel sterkte

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 15:25

tsja ik ben neit zo'n paniekerig mens, maar mijn vader weet er wel erg veel vanaf, hij heeft zelf ok veel ;ast van z'n rug gehad, oo een hernia gehad.
Hij heeft ook even gevoeld maar volgens heb is het niets ernstigs dus dan zie ik het liever even wat langer aan dan dat je bij de dokter komt en er niks aan de hand is.
Mijn rug is inmiddels al weer over me nek is nog wat stijf.