Update Amulet....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Update Amulet....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-02 13:41

Jaja, morgen wordt Amulet "besneden" (euhm tja....hoe ga ik dit uitleggen ).
Maar goed zoals jullie misschien gelezen hebbben gaat de DA morgenochtend het "mysterieuze" bobbeltje van Amulet's oog afhalen, er is een voordeel: Ik hoef niet naar school .
Ik zal morgen middag in reactie op dit bericht een verslag plaatsen...

Oke, het is nu morgenmiddag en de DA is geweest
Hij begint toch wat meer aan kanker te denken omdat het toch vrij snel groeit, helaas....
En dan gaat het oog er dus uit, en dan heel erg hard hopen dat het niet over is geslagen naar het andere oog en dat zou dus betekenen dat hij aan twee ogen blind zou gaan worden, mocht dat laatste het geval zijn, dan laten we hem inslapen, dat is het beste dan.
Maar hij hoopt en denkt nog steeds dat het goedaardig is.
Toch hou ik steeds in mijn achterhoofd dat het misschien wel uit is met de pret.


Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-02 13:50

PUCK schreef:
Heeeee Amu, heel veel sterkte he? Ik zal voor je duimen. Ben je nog steeds van plan er bij te blijven?


ja ik ben er bij gebleven en als het mag dan blijf ik er ook bij als hij het er of helemaal af gaat halen of het oog gaat er uit.
Als het goedaardig is en hij haalt alleen het bobbeltje er af dan gebeurd dat bij de DA thuis en in de andere gevallen gaan we met hem naar Utrecht.
Maar iedereen bedankt voor de reacties....


Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-02 15:34

Maaike schreef:
sterkte. ik hoop dat t goedaardig is zeg, een oog missen lijkt me geen pretje. en al helemaal niet door kanker wat ook nog eens verspreid kan zijn. hopen maar dat t goedaardig is


dat zou dus in het ergste geval gebeuren, vandaar dat het nu waarschijnlijk allemaal vrij snel gaat, want als het wel kanker is en het verspreid zich snel is het waarschijnlijk tegen de tijd dat het oog er uit gaat alwel verspeidnaar andere organen of het andere oog en tja.......

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 15:03

Chrystal-gek schreef:
ooh meis, wat erg voor jou en Amulet, wens jullie heel veel sterkte en hoop voor jullie dat het maar een of ander onzinnigs is wat amulet niet met de dood hoeft te bekopen.

ergens midden in de boktrit nam ik eens alle ruiters en paarden op, zag ik op het eind
een fjord
met een gewoon hoofdstel en zadel, vroeg aan iemand waarom zij niet een westernpaard had gekozen, nou het was haar eigen en dat waren jullie dus.



Euh....is een haflinger, ook goed ? Haha! }> haha...
Maar wij durven alles Schijnheilig haha, nee hoor, ik geloof dat Amulet het gewoon erg gezellig vond (ik trouwens ook) en dat hij daarom waarschijnlijk ook zo braaf was... Haha!
Maar bedankt voor alle berichtjes....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Jihama en 132 bezoekers