het is zo moeilijk om een bijrijdster te vinden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:59

Ik ken het!! Hier in Zeeland is het echt precies hetzelfde. Een vriendin van me is al ongeveer 2 jaar op zoek naar een fatsoenlijke bijrijdster. Het is gekkenhuis. Iedereen die een beetje kan rijden heeft of een eigen paard, if is al ergens anders onder de pannen. Wel weer een geluk voor mij, want sinds ik weer begonnen ben met rijden heb ik nog geen minuut zonder bijrijdpaard gezeten. Mensen zijn je zo dankbaar dat je wil rijden dat ze de gekste dingen doen (ik heb mijn laatse bijrijdpaard nog nooit hoeven uitmesten, daar kwam een pennymeisje voor, terwijl ik het het liefste zelf wilde doen Scheve mond )
Vanavond ga ik weer bij een stel nieuwe paardjes kijken. In ieder geval veel succes, het is jammer dat het een beetje errug ver weg is, anders had ik mezelf wel aangeboden. Mijn schoonzusje is helaas (nou ja, wij vinden het geweldig) zwanger, anders had ik haar gebeld. Maar ja, das lastig rijden met zo'n toeter van een buik. Zij woont namelijk bij jou in de buurt.



Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:39

Soms moet je iemand inderdaad gewoon de kans geven, ook al zijn ze nog jong. Als je op een manege kijkt zie je snel genoeg wie er een beetje handig is zeg maar, en wie het misschien nooit zal leren. Ik heb zo ook mijn eerste kans gehad, en heel veel geleerd.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, maliejane, Manadeluca, Tazzey en 76 bezoekers