Verkocht....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 22:13

We hebben dus gewoon van pony's geruild
Jullie manege heeft onze pony's en wij hebben jullie pony's
Die lippizaner was mijn lievelingspony. Hij is echt superlief en Nino is ook een superleuk paardje. En Beaty is niet knorrig, maar mishandeld geweesd en je moet haar NIET slaan, want dan wordt ze alleen nog maar banger. Als je gewoon oop haar afloopt en NIET VOOR haar gaat staan is er niks aan de hand. En die vos (Barney) heeft soms rare aanvallen. Het is wel een lieverd, maar ik ben wel een paar keer van hem afgevallen omdat hij heeeeeeeeeeeeel erg goed kan bokken Haha!
En Polly is ook heel lief, maar scheurt aan een stuk door in galop.
En heb je nog tips voor mij over 'jullie pony's'. Ik kom ze nog wel eens opzoeken hooor!!!!!!!
En de manege waar jullie paardjes nu staan ligt in Boskoop. Als je niet weet waar het is, stuur me maar ff een pb-tje als je ze wil opzoeken. En vergeet niet om Bo heeeeeeeeeel veel xxxx-jes te geven. (die lippizaner)

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen


Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 17:20

waar zijn ze allemaal mee bezig joh?
Dus Corine, kan het zijn dat Beauty, Barney, Bo, Nino en Pol ook weer terugkomen als ze niet bevallen?
en is die chanikyo al weer weg bij ons????????
echt raar bezig.
Zo raakt Joop echt al z'n klanten kwijt hoor.........., mij in ieder geval als dit nog lang doorgaat. Ik hoop dat Bo terugkomt
Ik mis hem Verdrietig en Nino en Beauty ook Huilen
Nou ja, ik zie het morgen wel
en Corine, sorry van gister bij msn!!!!!!!!

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 16:14

sorry dat ik je moet teleurstellen, maar Pambria is al niet meer kreupel
en weet je al waar Nino en Beauty zijn?
xx tessa

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 12:10

hai, hai, ik rijd op manege Bentwoud en je hoeft je niet druk te maken om de verzorging.
Ze staan allemaal in een eigen box, worden goed verzorgd en ze krijgen ook goed te eten.
Kunnen we anders geen boktmeeting houden op onze manege, want volgens mij zijn er best veel mensen van manege pampushout die de pony's willen zien die verkocht zijn. Alleen weet ik niet of Chanickyo nog lang bij ons blijft staan. misschien gaat hij wel terug naar jullie.
Maareh, ik ga vanmiddag naar de manege en zal nog ff informeren.
Het lijkt me trouwens een supergave pony en ik wilde er zaterdag op rijden, maar het mocht niet Frusty . Jan zei tegen mij dat hij waarschijnlijk verkocht wordt of terug gaat omdat hij te waardevol is voor een manegepony.

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 17:23

Was vandaag echt een topdag.
Er zijn 2 kinderen van Pambri afgevallen en ik moest als enige op Aurora en ben er ook afgevallen Haha!
Maar dat lag niet echt aan haar, want alle paarden gingen aan de kletter en Aurora kan heeeeeeeeeel goed ineeens vanuit galop stilstaan. hahaha, en tja, dan val je over haar hals heen. Maar ik viel gelukkig niet hard.
Maar Pambri hadden we ff losgegooid en toen nog gelongeerd en toen ging het wel beter.
Ik moet trouwens op Aurora met de wedstrijd volgende week Knipoog . kan nog leuk worden.

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:07

misschien goed nieuws voor jullie: aurora gaat over een weekje ofzo weer terug naar jullie manege, maar er komt er ook weer een terug van de 5 die naar jullie zijn gegaan.
Ze zei eentje met hoefzweer, maar ik zou niet weten wie er hoefzweer heeft Verward .
En morgen wedstrijd op aurora, vandaag in m'n les is een meisje er 3 keer afgevallen die morgen ook op haar wedstrijd moet rijden en ik ben er vorige week ook al afgevallen, dus dat gaat leuk worden!!! Haha!

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:05

Nou, ze is niet echt wild, maar ze staat elke keer ineens stil.
Bij de deur enzo. maar vanmiddag kwam het daar niet echt door
De 1e keer viel ze eraf omdat aurora struikelde en helemaal op haar knieen viel. de 2e keer was het met springen. Ze weigerde net voor de hindernis, dus ze valt er overheen. De 3e keer was het omdat ze WEL over de hindernis ging, maar daarna ging ze een beetje bokken enzo.
Ze is wel onwijs lief vind ik en er is nog niemand hard afgevallen.
Maar ik weet niet wie er terugkomt. Ik hoop Bo (Munja) please, please, please, laat je het me ff weten als er 1 weggaat bij jullie?
thanx. xxxxxxies Tessa

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Antgillya, Big_Appie, Eineges, Laibadji, Lola25, lynn_Joy, manou_diablo, Monody, nijnthju, NogSteedsGek, Sandyislief, Vagabondo en 136 bezoekers