Hulde aan de cap lichte hersenschudding

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Hulde aan de cap lichte hersenschudding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 19:13

Vandaag had ik les met smiles. We waren maar met zn 2en in de bak. het is een buitenbak dus dat is wel te begrijpen (harde regen en veel wind).
Smiles was superactief. Hij wou maar rennen. En hij was constant aan t bokken. Verder niet speciaal hoog. Maar na een half uurtje ging het wel wat beter. Hij begon rustiger te worden en ontspannen te lopen.
Toen begon hij zomaar ineens keihard te rennen en te bokken. Ik was er niet echt op voorbereidt, en ik knalde heel hard met mijn hoofd tegen de bakrand. Godzijdank had ik een cap op (daar zat een flinke deuk in.
Ik was wel helemaal duizelig en misselijk. Dus iemand anders ging nog even een paar rondjes op smiles en dat ging goed. Thuis had ik heel erge hoofdpijn en was nog steeds duizelig.
Ik ben naar de dokter geweest en die zij dat ik waarschijnlijk een lichte hersenschudding heb.
Bij deze; hulde aan de cap

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:44

gelukkig, maar nu wel een nieuwe cap kopen hoor, want het schijnt dat ze net als een valhelm niet meer goed werken als je er een keer flink op gevallen bent! even voor de zekerheid naar laten kijken (in de hoop dat het niet meer voorkomt Haha! maar je ziet het maar weer -valhelm noodzaak!)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:47

jij blij dat je je cap op had!!!! gelukkig maar had er niet aan moeten denken wat er anders was gebeurd zeg!!
sterkte met je hersenschudding, hopen dat t snel over is