Les en buitenrit (I'm so happpyyyyy!!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Les en buitenrit (I'm so happpyyyyy!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 21:20

Ik had zaterdag eindelijk weer eens les op Wietze. Vrijdag was ik eigenlijk ziek, maar toch gereden in de stromende regen (niet echt zo'n slimme actie ik weet het).
De les ging echt super! Was al een tijdje bezig toen m'n instructrice kwam. Het waaide echt onwijs hard, gelukkig was het wel droog. Maar ik verstond de helft niet. Eerst hem maar eens goed voorwaarts gereden (tegen de wind in *LOL* ) En hij liep toch super! Helemaal ontspannen, ook in de overgangen en afwenden enz. Normaal gooit hij dan gelijk z'n hoofd omhoog en dan ben ik weer bij het begin. Maar nu bleef hij echt gewoon super lopen, ik zat daar te lachen op z'n rug. De rest van de dag had ik gelijk een superhumeur (ondanks dat ik in de stromende regen m'n krantjes moest bezorgen).
Vandaag wou ik weer gaan rijden maar de hoefslag en de volte stonden helemaal blank. Na het even te proberen in de bak maar besloten om naar buiten te gaan. Op zich niet zo speciaal, maar de vorige keer dat ik met hem naar buiten was gegaan was hij op hol geslagen langs een drukke weg (de berm was al snel op). Ik kneep hem dus wel even! Maar het ging super, hij had niet echt veel energie (nog moe van de les *LOL* ) maar hij was echt braaf. Stukjes gedraaft (was geen berm dus niet te veel) en normaal wil hij nog wel eens gaan trekken in de draf buiten maar nu luisterde hij gewoon perfect. Moest wel om hem lachten want hij kijkt echt constant naar achter (hij is onwijs nieuwsgierig) en het lukte hem nog om recht te blijven lopen ook. *LOL*
Ik kan het nooit zo goed omschrijven maar ik ben gewoon zo blij met m'n superhafje!! Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:41

echt kei tof voor je!
ik wil ook zon superhaf als wietze:D

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:44

*LOL* echt een haf actie, dan heel braaf en de keer daarvoor helemaal niet
leuk voor je zeg *LOL* ilona je super wordt wel erg populair Knipoog