bizarre strandrit.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

bizarre strandrit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 21:08

vandaag wilden we met nina en nog een pony naar het strand. mijn vriendin en onze verzorgster ging mee metde pony van mijn buurvrouw. het was een leuke rit totdat we op het strand kwamen nadat we de hele tijd door de duinen waren gereden. op het strand waren ze met die hele grote vliegers bezig. nina vond het wel eng maar hield zich netjes in. maar die andere pony vond t echt supereng en werd helemaal gek. dus toen die meiden er af waren gegaa zei ik dat ik dan wel op die pony ging en zij op nina. toen ik er een paar minuten opzat kwam ze ineens omhoog en schoot door. ik wist meteen dat dit fout ging. ze vloog achterover en ik viel eraf. ik kon me nog net op tijd wegrollen voordat ze op dr rug knalde. ze raakte alleen mijn beide benen en stond direct op. ik had geen echte pijn dus wilde eigenlijk zo snel mogenlijk van t strand af. die meiden hadden nog steeds nina beet. even later stonden we op een pad in de duinen en kwam een aardige mevrouw even met de pony kletsen om haar rustig te krijgen. schiet ze weer omhoog en viel bovenop die vrouw. gelukkig liep ook dit goed af en de vrouw had niets. toen ze weg was besloot ik dat ik me nina de trailer zou gaan halen want we konden echt niet verder. ik wilde niet nog meer ongelukken. maar ik vond het wel eng om die meiden achter te laten en zei dat als ze een sterke man zagen ze moesten vragen of ie wilde helpen. ik moest een kwartier rijden naar de trailer en was zelf behoorlijk nerveus na die val. zoiets had ik nog nooit meegemaakt dat een paard achterover knalde. we moesten door veel smalle paadjes en een paar plassen waar ze opde heen weg al niet door wilde. op de weg richting trailer leek het alsof ze voelde dat het belangrijk was dat we door gingen want ondanks dat ze wel nerveus was liep ze dus wel door. bij de trailer aangekomen had iemand zijn auto achter mijn trailer gezet en kon ik dus de klep wel open doen maar nina kon er niet op. toen is die schat dus via de zijkant van de klep de trailer ingegaan. alleen wist ik dus niet hoe ik die meiden daar in de duinen moest bereiken en had dus een probleem. ik was bang dat de pony te gek was en dat ie nu los liep. gelukkig reed er net politie te paard langs de parkeerplaats. ik het hele verhaal verteld en dat ik niet wist wat ik moest doen. ik vertelde dat het kon zijn dat de pony nu dus losliep. ze hebben hun collegas opgeroepen om mij te begeleiden en zijn zelf via het ruiterpad naar de meiden gegaan. ik kon nu achter die politiewagen aanrijden met mijn trailer. ik moest door gebieden waar je normaal niet in kan met je auto. gelukkig maar dat zij er waren. ze overlegden met de bereden politie een plek waar ze ons zouden treffen. die agent te paard heeft toen de pony vastgehouden. na een tijdje hebben we ze gevonden en gelukkig was de pony niet losgebroken. ik ben blij dat ik zon schat van een pony heb die heel koel bleef ondanks mijn zenuwen. en dat die bereden politie langs kwam. zonder hun had ik ze niet kunnen bereiken en hadden we een probleem. nu ben ik bont en blauw maar ik ben blij dat ik t kan navertellen. en dat ze pony veilig op stal staat. de politie is je beste vriend. dank zij hun en mijn supernina is alles goed afgelopen.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:11

ben blij dat het goed gekomen is Lon, hoorde het al van Frenske.

alicek
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-09-01
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 11:44

Zo wat een wilde strandrit , gelukkig is het goed afgelopen Party!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 11:49

Maar toen je die pony moesten achterlaten, werd hij niet compleet hysterisch? Kon je hem niet meenemen aan de hand achter Nina aan? Gelukkig dat het goed is afgelopen.

frenske
Berichten: 94
Geregistreerd: 06-06-01
Woonplaats: berkel en rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 13:16

nee hoor jura, dat viel wel mee

enne als we met haar mee waren gelopen met die pony dan werd die alleen nog maar gekker, enne toen lonneke weg was met nina heeft gelukkig die pony niet zo vervelend meer gedaan. we hebben wel voor alle zekerheid, alle honden uit de buurt gehouden.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 13:49

Pppff wat een verhaal zeg.. En dat had een leuk dagje stand moeten worden Verward
Gelukkig is het goed afgelopen.
En ben maar trots op die pony van je!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 14:46

Wat een toestand zeg.... Gelukkig is het goed afgelopen!

Fijn om dan te merken dat je op zo'n moment op je eigen paardje kunt bouwen, dat gevoel pakken ze je niet meer af!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 08:32

tja ik ben blij dat het allemaal zo goed afliep. het had erger gekund. achteraf ga je denken wat je had kunnen gebeuren en ben jij blij dat je er nog bent. ik denk dat ik op dat moment de juiste beslissing heb genomen. had ook tegen die meiden gezegd dat als het niet ging dat ze om hulp moesten vragen van omstanders. ik was ook bang dat de pony alleen gekker zou worden als ik weg was met nina, maar gelukkig werd het juist minder. ik ben nu 2 dagen verder, alles doet me pijn en kan deze week zeker nog niet rijden. ik denk dat ik wel het een en ander gekneusd heb. mijn ribben en mijn benen doen het meest pijn. maar ja, ik zit hier nog achter mijn comp dus t komt gelukkig wel goed.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 12:25

pfft dat is inderdaad goed afgelopen zeg. En inderdaad de politie is je beste vriend (als je je gedraagt Knipoog)