Vandaag Tamara gehaalt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Vandaag Tamara gehaalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 20:19

Vandaag gingen Tamara(Max) en ik Tamara halen. Handig he! We hebben nu Tamara, Tamara en Tammy(vernoemt naar Tamara). We gaan dus nog een keer helemaal gek worden. Maar oke, om ong kwart voor 10 kwam Tamara mij halen en wij op naar Wansveld.
Na ong 2,5 uur waren we er en konden we het niet vinden. Toen op gebeld naar die meneer en maar naar een herkennigs punt gereden en vanaf daar naar het weiland gereden.
Eerst even op stal gekeken. Daar had hij 2 vosjes staan. 1 kleine en een mini. En die mini was ECHT ONWIJS klein. Daarna naar het land gegaan waar Tamara met haar veulen Rakker(een appaloosa hengstje)stond. Ze stonden daar samen met een donder bruine en een appaloosa. Wij Tamara en Rakker mee genomen en Tamara in de trailer en Rakker in een stukje wei waar hij niet uit kon. Dat was natuurlijk gillen, rennen en hinneken.
Nog even mee geweest om wat te drinken, Tamara te betalen en om haar papieren op te halen. En toen naar huis.
Toen we bijna thuis waren eerst nog even bij mijn huis langs om onze nieuwe aanwinst te laten zien en op naar Dennis en Tammy.
Eerst Tammy er bij op stal(los bij de stallen). Even snuffelen en een beetje gillen en dat was klaar. Toen Tammy te dicht bij kwam kreeg ze een lel maar daarna was het goed. Hun maar buiten gezet om eerst even te kijken. We wisten dat Dennis meer ruimte nodig had. Ik nam Dennis aan zijn voorpluk mee omdat ik wist dat ik een halster toch niet zo snel af zou krijgen. Hij wacht wel voor het draad en vliegt naar binnen als ik het draad aan de kan haal want daar was een sexy zwarte merrie!!!!!!!!!!!!! Snuffelen, gillen en met zijn voor benen slaan! Helemaal gek want hij mag niet iedere dag bij zo'n vreemde mooie merrie in de wei. En stijgeren niet normaal meer! Daar heb ik ook mooie foto's van maar ze zijn veel te donker geworden omdat het begon te schemeren. *BAAL* Dennis begon natuurlijk te dekken en te doen. Hij heeft een paar onwijze knallen gehad. Ik weet dat hij heel veel kan hebben maar ik dacht toch af en toe 'OEI'. Het ging echt hard. Recht 2 hoeven op zijn hoofd! En nogsteeds doorzetten hoor.
Komende dagen mag Dennis er niet meer bij omdat Tamara hengstig is. Dat was ze al toen ze kwam(en dus niet odmat ze een hengst had gezien)maar dat wisten wij dus nog niet. Hopen dat Dennis dus nog niets uit gevreten heeft want we willen haar laten dekken door een zwart bonte hengst of een appaloosa.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:03

Ze moet eerst nog maar wat bijkomenm, het veulen heeft haar erg mager gemaakt.
Ze heeft hele gave blauwe papieren met een kroontje erop.
Largo v Spuitjesdom
Scurry of Marshwood
Jean ofWinwick
Buster of Luckdon

Dit zijn allemaal voorouders van haar !

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 21:48

Zelf is ze ook mooi hoor. Alleen duidelijk altijd veulens gehad. En harig Haha! . Morgen maar kijken of ze een zadel op kan en een hoofdstel. Geen idee wat ze zal doen. Zal wel goed gaan. We weten niet of ze ooit bereden is. Waar we haar vandaan hebben iig niet.