mijn vader gaat paardrijden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

mijn vader gaat paardrijden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 19:55

mijn vader heeft een nieuw huis. Met veel maneges in de buurt. bij heeft vroeger wel is op mn leasepaardje gezeten maar geen aanstalten gemaakt om te gaan lessen ofzo. NOu we gingen dus voor mij kijken bij een manege. Heel leuk kan je paarden huren en naar een heel groot bos enzo. Dus ik zo: ja leuk Lachen en toen zei hij: ja en ik ga les nemen. Dus ik zo Wow! dat meen je niet. maar dus wel. Na wat gehobbel en proberen erop te blijven zitten was de eerste les afgelopen. De week erna zou ik weer het bos ingaan en ik zei: waarom ga je niet mee? zo gezegd zo gedaan. NOu het ging best goed behalve het moment dat.. (ik heel hard moest lachen) mijn held op sokken durfde niet langs een boomstam dus ik vraag het zweepje aan mn vader. Ik wil hem een tik op zn kont geven alleen het paard van mn vader zat er vlak achter dus ik sla haar op haar hoofd! ze gaat gelijk spinnen haha. ze draaide letterlijk en figuurlijk door. Ik moest echt heel erg lachen maar het was wel heel zielig voor dat paard. Maargoed hij vind het nog steeds leuk Lachen en daar gaat het om!

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:14

mijn pa had laatst ook een poging gedaan tot paardrijden(lees hobbelen).. niet echt geslaagd.. de eigenaar (vriend van me pa) vond het wel grappig om de longeerzweep erbij te pakken... me pa had 2 weken last van z'n rug..
denk niet dat hij er snel weer op stapt..
ik met me domme kop had de camera in me handen maar was vergeten om op record te drukken Frusty ach ja.. gelukkig is alles wel goed gekomen...
maar wel beter dat jou pa t wel leuk vind.. die van mij komt t nooit meer goed mee vrees ik

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 20:28

hihi ook echt zo'n actie voor mij. vergeten de recordknop in te drukken. ik heb wel foto's gemaakt alleen die heeft hij nog niet gestuurd. Maar ik krijg ze binnekort wel. vind je moeder het niet leuk??

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:33

helaas ben ik de enige die iets met paarden heeft in de familie Huilen me ma durft nog niet op 2 meter afstand bij en shet te komen... uitgesloten dus... helaas..
ik heb trouwens ook perongeluk een foto gemaakt van me pa.. dacht dat ik aan t opnemen was.. ik ben niet zo handig met die cam... moet toch maar verandering in komen denk ik...
Laatst bijgewerkt door _Jis_Ka op 01-06-04 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 20:38

ja mijn moeder ook niet Knipoog en nooit geweten dat mn vader er gevoel voor had Verward of hij doet het alleen voor mij Tong uitsteken maar hij zeik dat hij het leuk vind. hij had gewoon de 2e keer al gegalopperd Haha! iets van de 3e keer dat hij op een paard zat.
(offtopic: lieve avatar Lachen )

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:40

tnx.. heeft me vriend gedaan(ben ik ook niet zo handig mee) maar mijn pa had nog nooit eerder gereden.. en dan gelijk in galop door de bak sjeezen.. met z'n slippers aan.. hihi wel grappig om te zien maar ja hoop dattie toch ooit nog een keer er durft op te stappen...

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:52

Haha, ik zie mn vader nou echt niet op een paard zitten.
Wel leuk dat jullie samen kunnen gaan rijden. Alleen volgende keer opletten waar je met het zweepje slaat Haha!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 20:59

rona schreef:
Haha, ik zie mn vader nou echt niet op een paard zitten.
Wel leuk dat jullie samen kunnen gaan rijden. Alleen volgende keer opletten waar je met het zweepje slaat Haha!

hahaha ja Haha!

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:19

hihi mijn vader rijd al maar dan 25 jaar paard Haha!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 15:32

jeetje dat is lang!! wel mazzel Lachen

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:20

Mijn pa gaat ook niet op een paard zitten, maar sinds 3 jaar rijdt hij wel aangespannen, dus zo kunnen we toch samen op pad, dat is ook leuk.

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:24

hey das een goed idee Haha! ga ik mijn pa voorstellen... misschien dat dat wel werkt Knipoog

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:35

haha mijn vader kan wel rijden, heb ik hem geleerd Lachen hij kan stap, draf en galop op Lowara, en ook mennen met de koets kan hij erg goed (zelf draaien op de weg) Maar vraag hem om bv een halster, en hij kijkt je heeeel raar aan!

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 23:38

Mijn vader reed gelukkig wel paard, maar ik mocht eerst nooit mee met hem ik reed keurig in de manege mijn lesjes. En hij reed zonder ooit les gehad te hebben lekker op het strand en in de duinen. Vond hij het voor mij te gevaarlijk, nou vraag ik je

Toen ik eindelijk 15 of zoiets was, mocht ik met hem mee. Vond het helemaal te gek en ben nooit meer teruggegaan naar de manege (stom,stom)

Hij stond van de week wel heel erg geintresseerd te kijken naar m'n fjord, zie hem wel weer eens op die rug klimmen. Hij sport zich te pletter dus paardrijden kan er ook nog wel bij. (hij wordt 60 dit jaar).