Zit er precies midden in, ben geen leugenaar :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Zit er precies midden in, ben geen leugenaar :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 21:15

Dit topic heeft te maken met [VvdD] Een leven zonder Marilyn na 7,5 jaar???

De eigenaresse smste verleden week zaterdag dus en vertelde mij hoe en wat en vroeg hoe vaak ik kwam.
Ik smste braaf terug 3x in de week en vanaf aanstaande maandag 5x in de week ivm vakantie. *LOL*
Ook vroeg ze hoe lang ik reed en dat is 2 uur.
Oke met 1x misschien een uitzondering van een uur (ivm met de hitte en me examens)

Nu smste de eigenaresse, en vertelde dood leuk dat andere mensen zeiden dat ik helemaal niet 3x kwam (kwam zelfs soms 4x) en ook geen 2 uur reed. En of ik dus misschien niet gelogen heb.

Ik vind het allemaal zo oneerlijk en nu dit nog Verdrietig
Ik stuurde ook mee waarom ik zou liegen daarover.
En dat als ik longeer geen 2 uur longeer nee Boos!

Het doet me echt veel pijn en verdriet dat er mensen lopen te stoken (lees volwassenen, die mij niet eens kennen) en mij niet eens zien rijden, maar mij alleen voorbij zien komen om mijn zadel op stal op te halen (Marilyn staat in de wei die 20 minuutjes verder is dan de stal)

En dat na 7,5 jaar verzorgen en nu dit allemaal.
Ik weet het allemaal niet meer hoor, heb het gevoel dat ze me gewoon weg wil hebben Verdrietig

22 Januari verwachten we ons kleintje


Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 21:30

Omdat altijd als ik bel ze 9 van de 10 keer niet opneemt en ook niet terug belt

Ja maar er is een stel en die kent de eigenaresse ook en die zien me 9 van de 10x dus die moeten wel beter weten. Ben ook bang dat dat de twee in kwestie zijn die stoken.

Tuurlijk ik snap best dat als je zegt 5x en je komt 1x oke. Maar waarom moet je ook weten hoe lang ik rijd? Ik rijd sowiezo waar ik ook ben of hoeveel tijd ik heb een uur en dat is al opzich genoeg.

Maar of ik nou een uur veel draaf en galoppeer of 2 uur stap. Dat is toch ook wel een verschil maarja.

Het probleem is dat de eigenaresse zelf niet komt.

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 21:31

Georgette schreef:
Ik hoop voor je dat dit allemaal een groot misverstand is. Vraag aan de eigenaresse of jullie misschien een keer kunnen afspreken op stal en het er dan even over kunnen hebben.



Afspreken zal moeilijk worden ze heeft net een kindje en werkt veel en wat ik hierboven al zei ze komt zelf niet.

22 Januari verwachten we ons kleintje


Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 22:09

Ik weet niet eens haar nieuwe adres, echt raar eigenlijk.
Ik heb nu een optie gevonden, over de tijd dat ik rijd gaat het eigenlijk niet maar wel over de data dat ik dus 5x kom.

Ik heb een lijst gemaakt en dan zet ik neer wanneer ik kom en dat kan dus door de staleigenaar elke keer gecontroleerd worden. Is misschien kinderachtig maar dan heb ik daarvoor in ieder geval bewijs.

Nou maar niet hopen dat het zo gek wordt dat ze zeggen, dat ik voor de lol 15 km fiets om een data in te vullen Scheve mond

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 22:24

Boos worden zou ik ook niet doen, dan maak je het alleen erger.
Ik ga ook voor de rest niemand beschuldigen stel dat zij het niet zijn en dan heb je alsnog ruzie, heb alleen een vermoede.

Dankje voor de sterkte

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 22:39

Dank jullie wel voor jullie steun.
Ik was net zo blij dat ik vakantie had en dus 5 dagen in de week kon gaan, maarja dat gaat binnekort al niet meer door ivm de leaser en dan nu nog eens dit...

Ja een dagboek is ook wel handig ja, hadden we vroeger ook op de andere stal, maarja als de eigenaresse het niet leest. Maar dan heb ik natuurlijk wel bewijs!

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 08:16

Ja maar dat is het probleem juist, ik wordt elke keer gezien door 2 mensen en de eigenaresse kent hun.
Daarom kan het niet anders dan dat zij stoken, niemand anders ziet me, de stompwijkse weg is heel rustig behalve met verkeer.

Soms zit er 100meter tussen het 1e en 2e huis.
Tuurlijk wil je het beste voor je paard, maar waarom nu opeens wel en 2 maanden geleden niet Verward

Ik hoop ook dat alles goed komt, ik denk dat als ik op vakantie ga, dat ik dan gelijk niet meer hoef terug te komen

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 08:36

Ja die jalouzie die had ik al eerder ontdekt, ik denk alleen niet dat zij zelf mer wil inpikken dan wil ze mij gewoon weg hebben.
Ze heeft zelf 2 paarden en ze is 36 ofzo.

Vechten ervoor doe ik zeker, Marilyn is alles voor me!

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 13:40

Flower schreef:

Kan je nu nog wel mee naar de vlietlanden ?


Ik hoop het, misschien laat ik het alsnog wel schieten straks zijn jullie de dupe vanwege mij.
Het kan zomaar opeens dat ze nu wel weer zegt ik ga rijden en dat Marilyn woensdag weg is.

Ik ga dat allemaal nog even bekijken hoe en wat. Laat het op tijd weten

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 15:41

Nee die vrouw die stookt is 36...zij is 23 ofzo.
Ik weet haar adres niet Scheve mond

Dank jullie wel allemaal

22 Januari verwachten we ons kleintje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, IASCrawler, MerelV, nick_en_ik, paljaslaura, Utixo en 93 bezoekers