Bogachka troubles..........belazerd?????????????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 15:21

Ik heb je een PB gestuurd met een tip. Wees nou een verstandige meid en doe er wat mee. Al is het alleen maar even opbellen en je probleem voorleggen, dat hoeft niets te kosten en kan misschien al een hoop opleveren.

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 15:34

Sunnylover schreef:
ik had =van de nieuwe eigenaresse vasn sun ook en telnr gehad van een paardencentrum Lachen


En doe daar dan ook wat mee! Voor hetzelfd geld is het een kleinigheid die makkelijk te verhelpen is, maar waar ze wel flink last van heeft. Dan zou het toch zonde zijn om die pony weg te doen?!
Gewoon na laten kijken en eventueel laten behandelen, waarschijnlijk moet ze daarna even een poosje op rust, maar dat geeft niet, want jij kan nu toch ook niet rijden. Kunnen jullie samen even tot rust komen, zul je zien dat het daarna vast veel beter gaat!

Gipsy was ook niet te genieten met rijden, bokte ook zomaar 'uit het niets' (nou is dat bij haar niet zo heel spectaculair *LOL* ), na laten kijken door Schepers: wervel scheef! Behandeld, niets meer aan het handje. Ik bedoel maar.....
En een scheve wervel kan ieder paard overkomen, dat kan de verkopende partij echt niets aan doen en heeft dus niets te maken met 'belazerd' zijn.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 15:43

Hee! Hou je een beetje in!

Nulla tenaci invia est via


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, herous, IASCrawler, journee, karelien, Meert, Miiej, Paardennamen, Sanet en 95 bezoekers