Binnenkort ben ik eigenaresse van...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Binnenkort ben ik eigenaresse van...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 21:34

Deze vrolijke set *LOL*

Afbeelding

En dat komt op dit paard te liggen
Afbeelding

Flitsend he Cool Ben echt benieuwd hoe het hem gaat staan, vast wel leuk anders koop ik het niet natuurlijk Haha!

Neem trouwens alleen het shabrak en de bandages, de rest niet Clown
Hoop dat het deze week binnenkomt en dan maak ik het weekend foto's (mn zus heeft de digi mee op vakantie en is dan terug).[/img]

Gamble


_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 08:35

Ellende schreef:
oeh, daar zul je Splash_ jaloers mee maken Knipoog

Ik vind het zelf een wat te opvallende kleur eigenlijk (maar das mijn mening)


Verder hou ik eigenlijk ook alleen van pasteltinten hoor, maar gewoon 1 zo'n fel kleurtje vind ik wel leuk Haha! Volgens mij heeft Splash_ het zelf ook al want ze bood laatst de bandages aan omdat ze er 2 paar van had.

Het komt van www.piafferuitersport.nl daar staat een hele set op, bandages en shabrak kosten €32 met verzendkosten Lachen en het is van harry's horse.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 10:23

Lydiia"]
[quote="_Michelle_"][quote="Ellende schreef:
oeh, daar zul je Splash_ jaloers mee maken Knipoog

Ik vind het zelf een wat te opvallende kleur eigenlijk (maar das mijn mening)


Verder hou ik eigenlijk ook alleen van pasteltinten hoor, maar gewoon 1 zo'n fel kleurtje vind ik wel leuk Haha! Volgens mij heeft Splash_ het zelf ook al want ze bood laatst de bandages aan omdat ze er 2 paar van had.

Het komt van www.piafferuitersport.nl daar staat een hele set op, bandages en shabrak kosten €32 met verzendkosten Lachen en het is van harry's horse.
[/quote]

€39,95 euro Haha!

Ik vind het kleurtje ook erg gaaf!
[/quote]

€39,95 euro is voor de hele set ja, ik zei dat het 32 euro voor alleen shabrak en bandages was Knipoog

Maandag komen er waarschijnlijk foto's Haha!

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 10:33

Lydiia schreef:
Ohw! Waar staan de bandages en dekje apart? Dacht dat het alleen in een grote set te koop was Bloos!

Die staan er niet apart maar ik heb gevraagd of ik ook alleen die 2 dingen kon kopen en dat kon dus Haha! Ik heb gewoon de hele set besteld, dan krijg je een mailtje waarin staat wat je besteld heb en later heb ik daar een gecorrigeerde versie van gehad waar op staat dat ik alleen shabrak + bandages heb besteld Lachen

Gamble


_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 14:28

Dan moet je wel even een mailtje nog naar piaffe sturen dat je het besteld heb maar dat je alleen die dingen wil, dan sturen zij je dus een gecorrigeerde versie Lachen

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 15:19

samantha23 schreef:
Echt heel erg leuk!
Weet iemand of deze set ook verkrijgbaar is met peesbeschermers in plaats van bandages?

Vind je t trouwens niet zonde, dat je maar 8 euro uitspaart, op en een halster met touw, en de poetsspulletjes?

Ik bespaar 12 euro want de hele set kost 44 euro met verzendkosten, en die 32 euro van mij was ook met verzendkosten. Ik heb pas een nieuw mooi halster gekocht, die gebruik ik al niet zo heel veel omdat mn paard met een oud halster in de wei staat. Dan vind ik het dus zonde om nog een nieuw halster erbij te nemen terwijl ik die andere ook al niet zo veel gebruik...
Of je het met peesbeschermers kan krijgen zou ik niet weten, moet je even een mailtje sturen of andere site's bekijken of ze daar groene peesbeschermers hebben.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 11:33

Ik heb het net binnen gekregen, binnenkort foto's Haha!

Gamble


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Diortje_vds, Icelandshet, Ilayla, Miekie74, Noblesse_ en 31 bezoekers