Lekker weekend Drunense Duinen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Lekker weekend Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 13:54

Van het weekend heb ik voorlopig mijn laatste Drunense Duinen weekend gehad voordat de dazeninvasie begint Haha!
Vrijdag Lois weggebracht naar zijn vakantieadres in Udenhout. Aangezien het maar 2 uurtjes rijden is op de heenweg hebben we gauw even wat duinzand meegepakt. Heerlijk rustig was het en we hebben lekker geraced over de vlakte. Zaterdag hadden we een Parelli playday in Biezenmortel maar dat ging niet zo lekker. Ik stikte van de hooikoorts en Lois werd opgevreten door de kleine groene mugjes, met als resultaat een flinke blauwe plek op mijn bovenbeen omdat Lois in het wilde weg mugjes weg aan het trappen was. Ik heb de playday maar afgeblazen en we zijn door de bossen weer terug naar stal gegaan, nies, snotter, proest en ondertussen zoemmm om mijn oren.
Zondag hebben we lekker gesprongen in de bak. Mijn kans waargenomen want thuis mag ik het doen met 2 hindernissen en nu stond er een klein parcoursje klaar. Afgezien van spoken in de bak ging het redelijk. Er bleken varkentjes in de bosjes rond de bak te lopen waar Lois abslouut over de zeik van raakte. Mijn god wat kan een paard zich aanstellen zeg Haha!
Maandagochtend hebben we het er even fijn van genomen. Voor de grote drukte zijn we de duinen opgeweest. Ik op Lois en mijn vriend te voet voor de foto's. Het begon weer met die kleremugjes en Lois begon alweer te stuiteren. Snel de vlakte op want daar zaten ze niet. Even heerlijk wezen racen totdat meneer een beetje moe was. Mijn vriend wist niet dat Lois zo hard kon. Het heeft nog een leuk filmje opgeleverd en wat springfoto's.
s-middags zijn we weer aan de terugrit begonnen. Dat gaat altijd wat sneller dan de heenreis, want dan wil meneer naar huis.
Het was een geslaagd weekend. Lois was heet, het weer was heet en ik ben moe. Leuk hoor paardrijden Haha!
De foto's zal ik van de week uploaden. Ons verblijf is te zien op www.herbergdebrand.nl

femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:19

Klinkt als een erg fijn weekendje! Heb net even op de site gekeken en dat zit er erg mooi uit zeg.. netjes verzorgd,hoor!
Kwil ook wel eens een weekendje met mn paardje weg en dit klinkt erg aanlokkelijk. Ga t zeker onthouden, maar ik wacht nog ff tot die vervelende beesjes weg zijn..

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:33

het klinkt als een lekker weekendje!
wel jammer van de playday!