Ik mag er nog een paard bij!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Ik mag er nog een paard bij!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 16:49

Ik heb vandaag het leuke nieuws gekregen dat ik er nog een paardje bij mag (weet iegenlijk al welke) om door te rijden volgend jaar Haha! .
Het is met de bedoeling om ermee te starten volgend jaar weer te verkopen en hoop dat ik er weer erg veel van leer. Heb nu net 1,5 maand mn andere paard en dat gaat nu super, dus hoop dat dit weer net zo'n succes wordt.
Het is een paardje uit de handel dat nog erg dunnetjes is enzo, rond de 7 jaar, volgens mij erg goed karakter en meer dan leuke beweging. Maar als het definitief is komen er foto's e.d.
Maar moest even kwijt Schijnheilig , vind het erg leuk dat ik toestemming heb OK dan! *LOL* .


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:13

Haha, dank je wel. Het is een schatje.
Maar zal wel lukken hoor, dat plezier.. Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:44

Vanavond waarschijnlijk meer nieuws en foto's..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:56

gouda schreef:
Jeetje dat is boffen. Lijkt mij wel moeilijk om hem na 1 jaar weer te moeten verkopen.


Nou ja, klinkt misschien raar, maar ik heb zoiets eerder gehad en je koopt en rijdt zo'n paard toch met andere instelling. Je hecht je er minder aan en ik ben het enigzins gewend van mijn vorige stal enzo.
Maar misschine gaat ie ook wel niet meer weg, maar is in principe wel de bedoeling Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:38

Pam schreef:
:dhad al 2 foto's gezien via msn maar vind m supermooi! ben benieuwd naar je nieuwe paardje!


Dank je wel Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:50

liza van loon schreef:
Ow wat vet, dat wil ik ook! Maar dan red ik het eigenlijk niet meer maargoed Schijnheilig Heb je de foto's al op bokt?


Nee, nog geen foto's, pas als het zeker is welke er komt Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Miekie74 en 43 bezoekers