Moet ik al gaan waken... drachtige merrie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Moet ik al gaan waken... drachtige merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 11:06

Mijn merrie is over 2 weken uitgerekend en tot nu toe had ze maar een beetje uier, niks spectaculairs ofzo.
Maar vanochtend was in een keer de uier volgeschoten, nog niet meeega dik zoals ik bij sommigen al heb gezien op het einde van de dracht maar tegenover gisteren een mega verschil.
Er zitten nog geen wasdruppeltjes op de spenen en aan de merrie zelf merk ik ook nog niks.
Moet ik aan de hand van deze uiterlijke veranderingen 's nachts al gaan waken of is dat pas van toepassing als de uier helemaal vol is en er wasdruppels op zitten??? Verward
Dit is mijn eerste eigen gefokte veulen dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
Ik hoop niet dat ie er deze week al uitfloept want ik ben helemaal alleen thuis... mijn vriendje zit in Curacauo voor z'n werk en is pas medio volgende week weer terug... .
Kunnen jullie me zeggen of ik 's nachts het licht al voor haar aan moet laten en haar al moet gaan controleren gedurende de nacht???
Please help!!!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain



Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 11:09

Oeps, volgens mij moet mijn topis bij Vraag maar Raak staan???
Anywayzzz

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 11:17

Ja, ze staat gelukkig thuis dus ik hoef maar door de keukendeur de stal in te lopen. Wat dat betreft wel handig.
We hebben ook al sinds gisteren een camera ophangen dan kan ik ook vanaf het werk eens inloggen en kijken. En gelukkig heb ik veel mensen in de nabije omgeving die kunnen binnenlopen mocht ze besluiten te gaan bevallen als ik er niet ben.

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reina, Tinkermuts, Webding en 136 bezoekers