Gisteren Britney gaan bekijken!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Gisteren Britney gaan bekijken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 21:34

Hey bokkers..
ben gisteren naar Britney Spears haar concert gaan bekijken in de Expo in Gent.
Het concert was gewoonweg Fantastisch Haha! En het deed er niet toe of ze playbackte of niet Lachen
Er is zelfs meer...ze heeft zelfs niet heeeel de tijd aan het playbacken geweest. Ze heeft zelfs ook echt live gezongen Haha! En dat weet ik 100%:D
Maar langs de ene kant versta ik wel dat ze veel playbacked.
Ze moet echt heeel veel en intensief dansen...en als ze dan iets zei tegen het publiek was ze al buiten adem van het dansen..dus dan kan je niet meer zuiver zingen denk ik Haha!
Maar het enigste wat telde was..dat ik me geamuseerd heb en dat ik het goed vond Haha!

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:11

Pcies daar gaat het om, als je het maar naar je zin hebt gehad ... Ik zelf ga binnen kort naar Cher. Ben errug benieuwd hoor Rock-on, dudes!

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 23:06

Heel even btw Haha! It's my birthday todayyyyy!!!! Haha!

Alhoewel dat het binnen een klein uurtje voorbij is Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 23:43

nou gefeliciteerd!

en goed dat je je zo vermaakt hebt

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 07:00

Leuk joh Haha! ik ben langgeleden keer naar britney geweest was ook leuk!

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:32

Ik ben naar het concert geweest in Rotterdam. Ik vond het een hele leuke show! Alleen.....jammer dat ze zo'n sloerie is geworden. Er zitten ook kleine kinderen in de zaal. Daar moet ze rekening mee houden. Wat ze uitspookte met die danser in dat bed ging echt veel te ver.....Zonde
Maar dat ze niet alles live zong stoorde mij ook niet. De show eromheen was ook zo groot!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:12

ik was vroeger grote fan van haar! TOEN ZE ER NOG ONSCHULDIG UIT ZAG .... nu vind ik haar echt .............. maar ze heeft nog wel leuke liedjes Haha!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:29

xSemmiex schreef:
ik was vroeger grote fan van haar! TOEN ZE ER NOG ONSCHULDIG UIT ZAG .... nu vind ik haar echt .............. maar ze heeft nog wel leuke liedjes Haha!


same here!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:32

Ik kan er echt niet over uit dat ze niet live zingt. Dat is toch onacceptabel? Nou ja, dat is mijn mening. Dan maar wat minder dansen. Lachen

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 21:12

Quirinake schreef:
Hey bokkers..
ben gisteren naar Britney Spears haar concert gaan bekijken in de Expo in Gent.
Het concert was gewoonweg Fantastisch Haha! En het deed er niet toe of ze playbackte of niet Lachen
Er is zelfs meer...ze heeft zelfs niet heeeel de tijd aan het playbacken geweest. Ze heeft zelfs ook echt live gezongen Haha! En dat weet ik 100%:D
Maar langs de ene kant versta ik wel dat ze veel playbacked.
Ze moet echt heeel veel en intensief dansen...en als ze dan iets zei tegen het publiek was ze al buiten adem van het dansen..dus dan kan je niet meer zuiver zingen denk ik Haha!
Maar het enigste wat telde was..dat ik me geamuseerd heb en dat ik het goed vond Haha!



Het concert was ook fantastisch Haha!...voor mij deed het er ook niet toe of ze playbackte of niet want ze moest heeeel veel dansen en dat maakt ook een spektakel...
En ja je hebt zeker gelijk over dat bed met die man, in haar "sexy" kleertjes Haha! En toen ze naar die danser ging en ze die een goeie dikke kus gaf Lachen Scheve mond En dat nog eens vergroot op het scherm Scheve mond Voor kleine kindertjes is het niet echt gepast...Maaaar buiten dat OK dan! OK dan!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:42

nou dat ze zo af en toe playbackt (als ze veel danst) vind ik ook niet zo'n probleem maar dat ze nou altijd playbackt......en vind het idd niet kunnen hoe ze doet hoor tegenover die kinderen pff die zullen ook wel denken...

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 15:29

Ze heeft idd enkele nummers live gezongen mijn broer en zijn vriendin zijn ook na het concert geweest..