1 Jaar geleden... (+fotos)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

1 Jaar geleden... (+fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 00:25

Vandaag (30 mei) was het precies 1jaar geleden dat mijn zusje en ik geschept waren door een vrachtauto.
Ik zat bij me zusje achterop en het was super lekker weer. We hadden net cd's gekocht en we wouden nog even een ijsje halen voordat we naar huis gingen. We stonden voor het stoplicht naast een vrachtauto, stoplicht stond op groen en de vrachtauto trok op. Ik zei nog tegen me zusje: "we zitten in de dooie hok". Maar dat had ze niet gehoord vanwege de herrie van die vrachtauto die op trok. Opeens zie ik de grond op me afkomen, ik dank nog: K*T we zijn geraakt!!! Ik weet niet hoe ik het voorelkaar heb gekregen maar ik ben onder die rijdende vrachtauto weggekropen. Binnen paar seconde stond ik weer en zag ik hoe me zusje haar fiets klemzat tussen de vrachtauto en de weg. Zij zat daar weer klem tussen Scheve mond Dat beeld zal ik echt nooit meer vergeten, ik zag gewoon hoe die vrachtauto me zusje nog 3 meter verder trok. Ik heb van me leven nog nooit zo hard gegild.
Mijn zusje kon haar benen niet meer bewegen en ik was echt compleet in een shock (ik stond helemaal te shacken op me benen). We zijn beide met een ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Ze dachten nog even dat me rug gebroken was, omdat hij helemaal blauw werd en omdat ik een hele harde smak had gemaakt op het asfalt (op me rug). Gelukkig was dat niet zo. Ik ben diezelfde avond naar huis gestuurd compleet blauw en met ontzettend veel schaafplekken. Mijn zusje moest 1 nachtje blijven, ook zij had goddank alleen maar schaafplekken, blauwe plekken een zwaar gekneusde voet en knie en verder is er nog een zenuw in haar voet beschadigd waardoor ze in een deel van haar voet geen gevoel meer heeft, komt ook nooit meer terug.
We mogen echt van geluk spreken dat we het verhaal nog kunnen vertellen. Als we 1 meter verder onder de band van die vrachtauto zaten dan waren we beide morsdood geweest Scheve mond

Hier nog enkele fotos (gemaakt door een stadfotograaf die fotos nam voor de kabelkrant).

Afbeelding
Tja.. de fiets en het wiel van de vrachtauto Scheve mond

Afbeelding
Meneer de agent druk bezig....

Afbeelding
Eens was dit een fiets Scheve mond

Ik ben sinds dat ongeluk heel erg voorzichtig geworden in het verkeer. Ik kijk liever 2x teveel uit dan 1x te weinig. Dikke bussen en vrachtauto's laat ik voorbij gaan. Vroeger rende ik er wel eens vlakvoor langs

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.


Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 01:07

Ja, ik ben heel erg lief voor het engeltje op me schouder Lachen
En idd, ik en me zussie moeten wel een engeltje op onze schouder hebben Lachen

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.


Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 13:12

asjoe4ever schreef:
heeft die vrachtwagen chaufeur er ook wat aan over gehouden??


Die chauffeur hebben we nooit gesproken Scheve mond Hij heeft zelfs nooit een kaartje ofzo gestuurd.
Het bedrijf van wie die vrachtauto was die had die vrachtauto net doorverkocht ofzo. Mijn vader belde toen dat bedrijf en die vent van de telefooncentrale zo: "ja die kinderen van tegenwoordig, die moeten gewoon leren uitkijken" Scheve mond
Nouja, we hebben dus nooit iets gehoord van die man, ik heb hem geen eens gezien tijdens dat ongeluk (mja ik was dan ook compleet in een shock).

Gelukkig leven we nog, maar vergeten zullen we dit denk ik niet snel meer

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 13:58

Naar ons idee had deze vrachtauto geen dooie hoek spiegel. Gezien op enkele fotos van de vrachtauto. Mja, wij zijn ook leken wat dat betreft, hij had tegen de politie verklaard dat hij ons niet had gezien Scheve mond

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 14:18

Yessy schreef:
Nouja hij zal jullie vast niet express omver hebben gereden...ljikt mij...


Ghehe, nee zeg dat zal er nog bij moeten komen Verward

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, afkepieteke, DanaxxLester, Doppers, Esta_negra, GoogleAdsense, Koekie73, luca_sun, M1994, redbutton, Sterrenpony, Swift, Vagabondo, YaraNls en 88 bezoekers