Inzamelingsactie voor zwarte tuiger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 13:09

Westernfreak schreef:
+:)+ Tot nu toe heb ik allerlei bedragen bij elkaar gesnuffeld en kom ik op 145 euro uit, van 8 mensen!


Kijk, dat schiet op! Cool


jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:29

Niet heel nuttig, maar in Belgie wordt veel meer paardenvlees gegeten dan in NL. De enige 2 paardenslachterijen in de VS hebben zelfs de Belgen als grote afnemer van vlees. Hier in NL wordt veel minder paardenvlees gegeten. Misschien dat dit de prijs beinvloedt?

Verder zou ik toch even rond gaan bellen naar slachterijen... Noteer gewicht/stokmaat/type en vraag gewoon wat het gemiddelde gezonde 2-jarige paard met deze gegevens per kilo oplevert?

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 10:32

Lageveld schreef:
Een overhaast in elkaar gefrut iets... maar de eerste foto is dus van Volkore


Ziet er nog best goed uit OK dan! Hoeveel gaat dat kosten, wegen op locatie?

Zo te zien is Volkore best een brave jongen! Die van mij zou voor geen goud zomaar op zo'n bord-met-deken-eroverheen gaan staan Haha!

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:23

Ook even voor de duidelijkheid: wanneer zijn deze hengsten ook al weer precies gebracht? En, daarmee samenhangend, wanneer hebben jullie de eigenaar voor het laatst gezien?

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:47

Wat de zaak hier vooral compliceert is dat de eigenaar blijkbaar geen vast adres heeft. Indien hij dat wel had, zou je hem een aangetekende brief kunnen sturen waarin je hem voorrekent dat de gemaakte kosten inmiddels de waarde van de beide paarden overschrijdt en dat je deze ter compensatie aanvaardt. (Heb je wel een advocaat voor nodig)

De vraagprijs die de eigenaar zelf voor de paarden denkt te vangen, doet er in deze niet toe. De paarden zouden moeten worden getaxeerd door een onafhankelijke (erkende) taxateur.

Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is het adres van een familielid te achterhalen en daar een aangetekende brief naartoe te sturen. Een aangetekende zending mag alleen door de geadresserde persoonlijk in ontvangst worden genomen (kun je evt. extra laten specificeren). Als hij zich op dat adres niet bevindt, wordt de zending naar het postkantoor gestuurd waar alleen hij (en hij zal zich moeten legitimeren) hem kan afhalen. Wordt de zending afgehaald, dan kun je daarmee bewijzen dat hij de brief heeft ontvangen. Blijft de zending liggen, is het jammer & moet je iets anders verzinnen.

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 18:51

Daarom dacht ik aan een adres van een familielid Haha!

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 13:26

Volgens mij heeft iemand anders gewoon de foto's voor haar geplaatst. Hij staat nog in Lelystad.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, MightyMike, MirjamRobin, Monique1963, Plonspony, Supertje, Vagabondo, vilo en 168 bezoekers