Damn, weer niet!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Damn, weer niet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 19:55

Het was trouwens geen merrie van Ramiro, maar een ruin van Damiro! *LOL* Ik heb altijd gezegd, voor mij geen vos met veel wit. En wat was dit?: Een vos met drie witte benen en een heel grappig onregelmatig blesje! Maar het was een ontzettend mooi paard. Wel aardig groot voor mij. Zeker 1.70. Eerst ging de eigenaar er ff op. Zag er heel netjes uit. Toen ik erop. Kwam heel makkelijk naar beneden enzo, maar hij was echt te groot voor mij. Ik draafde aan en hij galoppeerde meteen weg. Kon hem wel terug krijgen, maar het kostte me aardig wat moeite. Dat gebeurde eigelijk de hele tijd. Ook met wat leuke huppeltjes tussendoor. *LOL* Dat vind ik helemaal niet erg, maar hij was voor mij gewoon te moeilijk terug te rijden. Ik was gewoon te klein. Helaas, dit paard is dus ook niks.
Maar ze hadden nog een diertje op stal staan. Een 3,5 jarige hengstje. Ook van Damiro. Die was zo'n 1.62. Wat ik d'r zo van had gezien was het echt mijn type. Hij is net parcoursklaar. Ik ben d'r niet opgeweest, want daar hadden we wat te weinig tijd voor. Hij werd nog wel los gelaten in de bak en hij ging nog vrijspringen. Wat een prachtig beest zeg! Kwijl Kwijl Kwijl Ontzettend goede bewegingen en een geweldig goede sprong! Zover ik kon zien echt mijn type. Het enige nadeel is dat het een hengst is. Dat mag namelijk bij ons op de manege niet. Maar hij kan altijd gecastreerd worden. Hij had echt zo'n hengstenuitstraling. Stoer met een zeer dikke nek! Cool Over anderhalve week ofzo, zijn de mensen terug van vakantie en gaan we misschien nog bij die hengst kijken. Het was echt een heel mooi dier. Ook ontzettend braaf voor een hengst. Ook bij merrie's in de buurt. Dus misschien wordt dit wel wat! Party!!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 19:57

wat poedersuiker hee! Boos! maar wel leuk van die hengst!!!!!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 22:40

Moeilijk he dat zoeken ik herken het andere mensen kopen maar zo een paard en ik heb ook lang moeten zoeken.
Uiteindelijk wel mijn merrie gevonden Haha!
Geef niet op en je leert er wel veel van Verward
Hoe ga je trouwens op zoek? via via of langs de advertenties of op het internet?

Op een hengst zou ik niet gaan rijden als ik jou was ,maak het jezelf niet te moeilijk Verward

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 22:44

We gaan en via via en ook via advertenties op internet. Maar hoezo het mezelf niet te moeilijk maken? Een keer kijken hoe hij bevalt kan echt geen kwaad hoor. En als ze het niet zou vertrouwen zou zal het ook niet goed vinden dat ik hem ga proberen. Lachen

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 00:07

Hengsten zijn lang niet altijd moeilijk hoor! En zeker de nakomelingen van Ramiro of Damiro niet! Die gedragen zich heel netjes! Maar tuurlijk blijft het een hengst, maar om er dan bij voorbaat al niet op te gaan zitten vind ik wat overdreven! Je kan het toch altijd proberen!

Maarre Joleen, had je deze vandaag op i-net gezien ofzo??? Maar iig het klinkt hardstikke leuk! Gewoon weer gaan kijken als die mensen terug zijn!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 00:28

ik beweer ook niet dat je er niet OP moet gaan zitten Verward
Maar wat haal je aan is meer mijn achterliggende gedachte.
Je komt net van de pony's,hebt lichamelijk wat achter de rug en dan met een jonge hengst beginnen,gewoon niet mijn idee.
Maar ik kan het ook mis hebben ik kan je kwaliteiten niet beoordelen vanaf de PC Verward
no hard feelings......