Update bram, dierenarts vandaag geweest!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Update bram, dierenarts vandaag geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 18:10

Bram is vandaag helemaal onderzocht door de dierenarts. Hij heeft een coordinatie probleem en een flink virus onder de leden. Het virus is niet besmettelijk, maar wel *gevaarlijk* voor hem. Hij moet nu met grote spoed een weide op, om daar te herstellen. Vollopig is wandelen, en longeren er niet meer bij, rijden al helemaal niet natuurlijk. Ik ben zo opgelucht, mijn bollie kan blijven leven... Het liefst moet hij na dit weekend al het land op. Zoniet dan moet hij naar de kliniek in utrecht. IK ben dus als een gek op zoek naar weidegang (met stal). Weet iemand iets?? Allemaal hardstikke bedankt voor de lieve reactie's. Godzijdank komt hij er ooit weer boven op. Pijn heeft hij nu niet (pijnstillers) en ik blijf voor hem bidden.....

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-02 00:43

Het virus kan overgaan. Het is een kwestie van rust en rust en frisse lucht en eigen beweging (dus zoveel hij zelf wil/kan lopen). Dan hopen ze ook dat de coordinatie beter gaat worden. Waarschijnlijk zal hij nooit meer normaal bereden kunnen worden, ooit misschien een buitenritje maar nooit meer dressuren in de bak. Het is beter voor hem, kan niet vaak genoeg zeggen dat ik zo blij ben dat ik geen afscheid hoef te nemen van hem. IK heb misschien een weidegang gevonden met stal waar hij maandag al heen kan. Het zal moeilijk worden, en lange tijd niet rijden, en misschien nooit meer op hem. Maar het belangrijkste vind ik nu dat hij mag en kan blijven leven. Lovers

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charrr91, dierenfan, Mark0919, pillow, Taucha en 45 bezoekers