rotfietsers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

rotfietsers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 21:04

Vrijdag lekker naar Vasco geweest om zijn stal weer netjes te maken en even lekker te poetsen. Vasco staat overdag lekker op het land om bij te komen van zijn castratie en snachts binnen. Nadat ik de stal weer lekker fris had voor meneer haalde ik hem op. Ik moet zo'n 50 meter over het fietspad lopen wat tussen het land en de stal ligt. Nu had ik al gewacht met Vasco tot de fietsters voorbij waren en er waren geen fietsers meer in de buurt. Dus ik loop met Vasco naar stal hoor ik ineens een fietsbel. Waren een paar opgeschoten jongens op fietsen die Vasco wouden laten schrikken Boos! . Ik had ze wel gezien dat ik nog op het land stond maar ze waren nog erg ver weg en nadat ze mij met Vasco zagen hebben de jochies even hard geraced om Vasco te laten schrikken. Gelukkig reageerde hij niet op dat gebel en gemopper achter hem maar voor hetzelfde geld had Vasco er wel vandoor gegaan. Ik had hem niet kunnen houden dan, hij is 1.70 hoog en behoorlijk sterk. Bovendien gieren de hormonen behoorlijk door zijn lijf na zijn castratie. Ik was behoorlijk boos over deze reactie maar heb wijs mijn mond gehouden.

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:08

Goed zo! Je moet maar denken, sommigen hebben net zoveel verstand als hun pi(n)k groot is. Knipoog Haha!