Mijn verzorgpony gaat verhuizen... naar frankrijk

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Mijn verzorgpony gaat verhuizen... naar frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 13:35

Hallo bokkers...

ik baal eigenlijk een beetje boel, want mijn verzorgpony gaat over een paar jaar (duurt nog erg lang, maar de jaren gaan zo snel) naar FRANKRIJK verhuizen, ik baal hier zo erg van!!!

Mijn opa vertelde dit, de eigenaresse moet het me nog vertellen, ik vind dat ze dat wel zelf ook nog moet vertellen...

Maar nou mijn probleem: Ik weet echt niet hoe ik mijn meisje moet missen!!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig Onee, ik weet echt niet wat ik nou moet doen!!!
Ik zal haar dan nooit meer zien, ik blijf dan wel met haar e-mailen (niet met het paard, met de eigenaresse natuurlijk!!!) enzo, maar ik weet echt niet hoe ik afscheid van haar moet nemen!!!

Ik hoop dat jullie me kunnen steunen enzo!!!

Groetjes Ilse

Live your dreams


Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 14:05

Oja, mijn opa woont tegenover mijn verzorgpony.... ik weet ook echt niet wanneer ze pcies weg gaat, iig pas over een paar jaar...

Groetjes

Live your dreams

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 18:15

Dankjewel voor jullie steun!!! ik ga idd superveel foto's maken en een paar uitvergroten en boven mijn bed hangen... waarom de eigenaresse het nog niet verteld heeft, ik hoorde het maandag van mijn opa, en die woont tegenover ze, en ik ben er nog niet geweest, dus ze zullen het wel vertellen als ik er weer kom en als ze er de tijd voor hebben. Ze gaan helemaal naar Frankrijk, omdat ze al aardig op leeftijd zijn (rond de 50,60 jaar) en dan gaan ze daar lekker genieten van het weer enzo, en de andere pony gaat ook mee... Ik weet niet of ik daar in de vakanties heen mag, want dat kost ook telkens wel aardig wat... En zo'n lieve en schattige en super...(vul maar in) krijg ik nooit meer, want hier liep ik eigenlijk "toevallig" tegenaan... en op de manege wordt het ook niets, al die pony's worden al verzorgd enzo, en miss is die éne pony wel de lieveling van heel veel kinderen, dus heb je hem niet voor jezelf als je even rustig wil poetsen ofzo, dan komen al die kinderen van: mag ik helpen? ofzo, weet je wel... maar de buren van mijn verzorgpony hebben ook 2 paarden, een fries en een shet... zulke lieve paardjes!!! miss kan ik dan een van die 2, of allebei gaan verzorgen... maar eerst nog heel lang genieten van Patty!!! en zoals ik al zei, ik blijf wel gewoon mailen met ze, en vraag dan ook regelmatig foto's natuurlijk!!!

Kusjes Ilse

Live your dreams

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 09:42

vandaag kan ik ook alweer niet gaan omdat ik een vriendin ga helpen met invlechten en daarna moet ik de proef voorlezen, dus kan ik ALWEER niet gan!!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig Ik denk dat ik morgen dan maar ga!!! geef ik mezelf vrij van alles wat we zouden gaan doen! ik bedoel, ik heb een fiets!!! enne, die foto's kan ik een andere keer nog wel maken he

Live your dreams

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 15:56

Ga ik ook nog zeker doen, want ik wil toch wel wetenm hoe of wat, snap je... en ja, een vakantie adres... en dan moeten mijn ouders zeker ieder jaar naar frankrijk op een camping, om mij weg te brengen enzo... haha, ik zie het al helemaal voor me!!! whahahaahahahaha!! maarja, het is wel een idee om haar te blijven zien, maar ik denk niet dat mijn ouders dan íéder jaar naar Frankrijk willen hoor!!! maargoed, dat weet ik ook niet, ik kan niet voor hun spreken... maar een ding is zeker: ik houd contact met ze!!!

Live your dreams

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 17:08

Ik ben nog steeds niet geweest, ik ga morgen als ik uitgeslapen ben, na het luilakken, heel miss nog wel ffies... Ik ben benieuwd hoe Patty daar op reageerd, luilak..

Heeft iemand nog wat te vertellen, over bijvoorbeeld een eigen pony/verzorgpony die verhuist is, of nog tips ofzo???

Liefs Ilse

Live your dreams

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 17:19

Oooh, en dan verkkop je je paard maar weer he!!! Boos! Boos! Boos! sjongejonge, daar verkoop je je paard toch nie om!!1

dat kan ik niet uitstaan!!!!!!!

Live your dreams


Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 12:14

Okee, kom ik gister bij mijn verzorgpony, kom ik die eigenaresse tegen, zegt ze er niks over!!!!:( miss verteld ze het pas later, mar wat moet ik hiermee??? Ik weet het echt niet meer!!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Live your dreams

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 13:13

ik ga zo ernaartoe, ff lekker poetsen en knuffelen.. over een paar weken even miljoenen foto's maken... Hyper! ik weet écht niet meer wat ik nou moet, als ze het niet verteld enzovoorts... Verdrietig

Live your dreams

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 12:30

Kwam ik daar maandag (2e pinksterdag) zei de vriend van de eigenaresse an: jah, ze gaan heeeeeeeeeeeeel miss wel verhuizen, maar niet naar frankrijk... Hooguit naar gelderland ofzo, ik wist echt niet hoe blíj ik was! en hij gaat ook nog een keertje helpen om Nikita te longeren en hij gaat met Patty mee mennen, en hij gaat me heel erg helpen. volgende week eerst op kamp, daarna gaat hij me helpen (die zaterdag, als ik op mijn benen kan staan... Knipoog) Dit was mijn verslag weer, wat vinden jullie hier nu van? Mijn opa heeft óf wat zitten verzinnen, of me zitten pesten, ik weet nou niet wat ik van hem moet denken... Scheve mond

Live your dreams


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, DIVA2, fleur_yen, ingetje3012, Pellelilly, pony33, Rubio, tienus63 en 10 bezoekers