De zoektocht gaat weer verder! :) Update: Haha, nu toch wel!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

De zoektocht gaat weer verder! :) Update: Haha, nu toch wel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 17:06

Een poosje terug zijn we bij mensen geweest die een paard te koop aan boden. Helaas was dat paard niet helemaal wat we zochten. Er stond toen ook nog een merrie te koop. Het was echt wat voor mij. Echt een super mooi dier. Helaas was ze veel te duur.
Maar laatst ging de telefoon. Die merrie stond nog steeds te koop. De eigenaren (de mensen bij wie ze nu staat verkopen haar voor anderen) wilden er graag zo snel mogelijk vanaf, maar het bleek dat de merrie een chipje op de kogel had. Wilden ze haar verkopen moest er wel een heel stuk van de prijs af. Het gaat om een 5 jarige bruine Koriander-merrie die M springen is. Ze is M geworden zonder ooit kreupel te worden. Ik ben dus her en der wat rond gaan vragen over zo'n chipje en het schijnt weinig kwaad te kunnen. Mocht ze er kreupel aan worden is het operatief goed te verwijderen. Ik heb gehoord dat er erg veel paarden zijn met zo'n chipje en dat het echt niet veel kwaad kan.
We gaan morgen dus bij deze merrie kijken. Wie weet is het echt een super leuk dier! Maar mocht het wat worden, we laten d'r zeker weten keuren. Morgen komt er verslag! Party!!
Laatst bijgewerkt door Joleen op 25-01-02 16:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 21:37

Dank jullie wel. Marijke, ik heb al gehoord dat er ontzettend veel paarden lopen met zo'n chipje. Veel mensen laten het ook niet weghalen, omdat lang niet elk paard er kreupel aan wordt. Maar we zien wel. Misschien valt het paard wel heel erg tegen, maar misschien ook helemaal niet! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 22:00

Dank jullie wel! Party!! Nou Ilindra, zo snel zou het wel niet gaan, maar mocht het lukken, dan maak ik graag van je aanbod gebruik! *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 11:41

Helaas, het gaat niet door. Paard is net verkocht. We gaan dus maar weer verder op zoek. Ben er nu wel zat van eigelijk! Ik wil zo graag weer een paardje!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 16:21

Niet bij die Koriander merrie, maar een paardje wat op hetzelfde adres staat. Een vosmerrie van Ramiro. Ik geloof dat ze 5 jaar is. We moeten er om kwart over 5 zijn, dus vanavond komt er een keer een verslagje en eventueel foto's! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 16:37

Sorry, ik heb geen sms tegoed! Frusty Maarre, dank je wel! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 20:18

Helaas, het is weer niks geworden. Zie ook verslag van de dag.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, marit1999, Mark0919, Noukie123, Perros en 40 bezoekers