waarschuwing Twentse paardeneigenaren!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

waarschuwing Twentse paardeneigenaren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 09:22

Een waarschuwing voor iedereen die in Twente woont en paarden buiten in de wei heeft staan.

De Twentse paardenmishandelaar is terug. Er is weer een pony gevonden die is mishandeld met een scherp voorwerp. De pony heeft het niet overleefd. Het is gebeurd in Lonneker. Verdrietig

Denk niet dat hij zijn gebied beperkt tot Lonneker e.o. Twee jaar geleden is B'elanna (die toen vlak over de grens van Ootmarsum stond) ook slachtoffer geweest. Zij is er gelukkig afgekomen met een diepe wond en een breuk aan haar kaakbot. B'elanna is weer genezen, veel paarden overleven dit niet.

Dus waar je je paard ook hebt staan in Twente. Zorg dat je goed zicht hebt op de wei Scheve mond



Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 21:13

Sonja schreef:
Brrrrrrr dus die idioot is weer bezig... Ik dacht dat er eindelijk rust in de regio was. Hoe kan het toch dat ze die kerel ( Verward ) nog steeds niet te pakken hebben????


De politie had een team..Dat is weer ontbonden in de winter. Nu er zich weer geval voordoet wordt weer een team ingesteld. Maar altijd pas als het leed al geleden is. Het heeft gewoon niet zo'n hoge prioriteit.

Je paard binnen houden 's nachts en 's avonds wil al helpen Desiree. Tot nu toe is het zelden op klaarlichte dag gebeurd. Ook helpt het om een oude camera bij de wei te hangen met een draadje dat de grond in verdwijnt. Dat draad je kan immers naar een gesloten systeem gaan. Het schrikt af.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 23:41

adriana schreef:
Mag ik nog 1 tip geven, vertel niet op bokt of je wel of geen toezicht hebt op je paard.
Je weet helaas maar nooit.


Dat is een hele goeie tip Adriana!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 12:19

Nee het is zeker niet opgelost. In Twente zijn complete burgerwachten geformeerd, maar daarmee heb je iemand niet te pakken. Toen de grond in Twente te heet onder de voeten werd week hij (waarschijnlijk hij) gewoon uit naar een andere regio. De dader mag hopen dat ik hem/haar niet eerst in de vingers krijgt. Dan zou het slecht met hem/haar aflopen.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 12:20

Nee het kunnen meer personen zijn, maar het patroon van mishandelingen suggereerd 1 persoon of 1 groep.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 15:15

Daar heb je gelijk in hoor Dinopino. Ik heb mijn paarden ook niet opgesloten. Ook niet nadat Lanna gewond was geraakt. Ik zou de dat niet aan kunnen doen. Maar hoe meer gewaarschuwd wordt, hoe beter. Hoop ik.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mira283, Vagabondo en 111 bezoekers