met crosser zonder zadel haha niet gevallen knap he?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

met crosser zonder zadel haha niet gevallen knap he?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-02 22:25

ik ben vandaag zonder zadel gaan rijden op een luef arabiertje(boefje) en die kon dan dus geen martingaal om. de instructeur had al gezegd van dat ie wild was ofzo, het was pas zn eerste uur vandaag Pling
in het begin toen we moesten draven ging hij flippen, hoofd in de lucht enzo en een wild doen, haha.
laterna was ie al wat rustiger, maar hij spande zn rug, dat zit dus niet zo lekker!!!!!!! wel lange teugel gereden zodathij meer ontspande.
met crossen staat hij bekend om racer Knipoog dat werd dus leuk, eerst wat tegenstribbelen en daar keihard crossen, maar niet gevallen!
daarna groepsgalop(met de hele groep samen galoperen) ging heel lekker, maar als er dan dicht iemand voor me kwam moest ik draven en van galop naar draf, oei oei, dat is niet zo fijn zonder zadel!! maar het ging wel goed.
na heel veel gedraaf*poeh poeh* eindelijk sprinegn, ik d8, ik spring maar effe tot het lage hoor! maar het viel reuze mee dan wat ik had gedacht(hem eerder zonder zadle gespronegn maar toen ging het mis) heb tot de hoogste meegesprongen samen met 1 iemand ander met zadel dus, de hoogste was best hoog. boefje keihard er op af en dan *zweeeeeeef* kei lekker sprong die.
ik had 99 % geweten dat ik ging vallen maar het is niet gebeurd echt raar, want het is een hele wilde pony, maar ja ik heb gewoon geluk gehad, de volgende keer val ik wel Haha! was wel leuke les Tong uitsteken. volgende lessen doe ik eerste halve les dressuur, daarna zadel eraf en zonder zadel sprinegn, echt aanrader, moeten jullie ook es proberen zonder zadle springen, maar wel hoog hoor(ik bedoel niet 1,20 ofzo maar geen sprongetje van 40 cm!) was zo mega lekker gaaf, ik heb me wel vastgehouden aan zn korte maantjes Tong uitsteken

groetjes laura!



Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 20:18

ik heb nu wel pijn aan mn kont hoor met die ruggegraat ertussen Haha!
heb ik altijd als ik zonder zadel heb gereden, behalve dna op een pony die heel rond is

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 19:08

haha is het ook, hij is een leuke crosser, maar kan ook heel goed dressuur, net waar je zin in hebt kei gaaf beest


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, _RobinA_, Afanaisa91, Celiien, ladynette_x, Larislaatje, Noukie123, nuevo_mien, Rainer, Slmt9, Vagabondo, veerledec, Wopkebrok en 138 bezoekers