Big Blunder

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Big Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 23:58

Vandaag zou ik buiten Par ook de fjord van een stalgenoot richting hoefsmid begeleiden. Hij was wel superbraaf trouwens.
Nadat hij nieuwe schoenen had gekregen was het Par haar beurt.
Ik zette hem even snel in de stal van een op het land staand paard.

En toen zijn we een uur lang aan het klooien geweest met Par, alles achter de rug, hup de wei weer in, eindelijk rust, spullen opgeruimd en naar huis.

Krijg ik om 8 uur een telefoontje.....van mijn stalgenoot....waarom haar fjord in de box stond ipv in het land Verward

Nou eh *bijster slim antwoord* omdat die zo braaf was dat ik hem vergeten ben Bloos!

Ik mag het morgen proberen goed te maken met een appel....maar kreeg nog wel te horen dat die heeeeeeel erg beledigd en gefrustreert in de box voor zich uit stond te staren Ach gut
Arme jongen...mezelf maar eens goed schamen en morgen eens flink verwennen met ene lekkere verse appel Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 18:43

Maar goed dat ik dit nog even lees...anders zou ik toch echt nog de appel vergeten ook Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 18:59

xSemmiex schreef:
he syl ik hoorde dat koster waarschijnlijk pas over 2 maanden gaat uitbreiden Boos! maar als het zover is wil je t me dan ff laten weten Knipoog


Tegen die tijd geef ik jou of je zus wel een seintje, alhoewel het hopelijk geen twee maanden gaat duren Haha!

De hond ben ik ook weleens vergeten.....op de heenweg en op de terugweg.
Op de heenweg stond mijn ma al bij de deur toen ik terug kwam rijden emt een zielig kijkende hond, op de terug weg zat mijn hond nog in een paardenbox....heel erg zielig.....

Maar de appels waren op, heb een rol pepermunt meegenomen, elke dag 1, als de rol op is zal die me toch wel vergeven hebben? Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 150 bezoekers