kittens gevonden (+ foto's)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fem

Berichten: 12478
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

kittens gevonden (+ foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 20:21

Op een boederij waar ik en een vriendin altijd de katten en de honden eten geven hebben we 2 kittens gevonden.
We zijn er nog steeds niet uit hoe dat kan, want zover wij weten hebben we alles laten castreren en stereliseren, Maar toch 2 kleine hummeltjes, we weten niet of er een moeder is of dat ze misschien zelfs gedumpt zijn, maar ze zien er wel heel erg goed en gezond uit.

Ze piepen heel veel en hebben echt heel erg veel aandacht nodig.
Judith en ik zijn met tegenzin weer weg gegaan, we hadden ze graag mee genomen, maar ik denk dat mijn moeder dan heel erg kwaad was geworden Schijnheilig en judith er op den duur ook niet echt blij mee zou zijn (=lees we hebben allebei al 3 katten)

Judith met de 2 hummeltjes:
Afbeelding

het zwarte hummeltje
Afbeelding

Het getijgerde hummeltje
Afbeelding

Afbeelding


Deze hummeltjes, het zijn allebei mannetjes, zoeken dus een goed tehuis, het liefst gaan ze samen weg. Dus als je geintresseerd bent kun je mijn even pb voor het telefoon nummer van Judith.

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.


Fem

Berichten: 12478
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 20:34

Yellowfish schreef:
Weet je zeker dat de moeder niet ergens rondloopt ? vind ze er namelijk nog erg jong uitzien .. Scheve mond



ja, we hebben er echt heel erg over na zitten denken en het kan bijna niet dat de moeder daar rond loopt, want alle katten/poezen daar zijn geholpen, en trouwens er lopen daar hoogstens 2 katers (geholpen) 2 poezen (geholpen) rond.. verder loopt er niets rond...ze mogen nu ook nog niet weg...wij zorgen nu nog voor ze, maar we schatten ze op 5 weken en dus mogen ze van ONS over een weekje weg...

Val me nu niet aan, want op 6 weken zijn ze zelfstandig, al mijn katten heb ik op 6 weken gekregen, ze zijn allemaal kern gezond en harstikke gesociaaliseerd.

Ik hoef ook geen commentaar enzo. als iemand 2 leuke kittens zoekt dan kunnen ze me pben voor het telefoonnummer van judith..

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Fem

Berichten: 12478
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 20:36

Iris82 schreef:
Och toch... dat duurt zeker nog weken voordat ze weg kunnen. Laten liggen waar je ze gevonden hebt zou ik zeggen, de moeder zal ze echt niet vergeten zijn anders zouden ze het nooit gered hebben.



Wij denken zelf dat ze daar gedumpt zijn (om het maar even zo te zeggen) we laten ze ook liggen waar we ze gevonden hebben. Maar er is zeker een grote kans dat ze daar dus gedumpt zijn, want dat gebeurd daar ZO vaak.

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.


Fem

Berichten: 12478
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 16:36

Ik had wel verwacht dat deze discussie zou komen. Zelf heb ik ook 3 katten en zij waren rond 5/6 weken zo groot. Deze katjes worden vanavond opgehaald door iemand die ze goed gaat verzorgen. Als er al een moeder was, dan zou die er idd niks meer van willen weten en zoals klaske zegt: "liever dat ze nu goed gevoerd worden dan eerst verwaardeloosd worden en dan pas opgevangen".

Maar ze hebben nu dus een goed en tijdelijk tehuis!!

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aalmel, ComscoreBot, Hanjan, Josien_, maitestar23, moeshie, Vagabondo en 39 bezoekers