goed nieuws en een beetje slecht nieuws over queen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

goed nieuws en een beetje slecht nieuws over queen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-02 23:43

nou het goede nieuws is dat het gewoon nu echt weer beetje lekker met haar gaat.... zaterdag was ze niet meer kreupel en was ze fijn te rijden... wel wat stijfjes maar is niet zo gek.... half uurtje lekker gereden en uitgestapt...

nou het slechte nieuws... vandaag was dus de smid er en ik vroeg aan hem of hij lv extra goed na wou kijken vanwege dat ze daar steeds kreupel op is... hij kon niks vinden... goed nieuws zou je denken? nou de kans dat het in haar benen zit is alleen maar groter...
nouja voorlopig zit ze weer goed in haar vel
en dat heeft de stageloper van de smid wel gemerkt... want bijna had hij ook nok- out gelegen ( net zoals mijn eigen smid ook al een keer gelegen heeft door queen Schijnheilig )
queen wou weer eens slaan met het omzetten Schijnheilig

doet ze bij nou nooit Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 23:45

Mhh klinkt niet fijn. Neem nog wat dagen stap rust en als er dan geen verbetering is toch maar even de DA bellen.

Vervelend dat het je niet meezit. Ene als er wat is kan je me PBen he Lovers .

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-02 14:16

ze heeft nou vanaf maandag alleen aan de hand gestapt en ze was weer vrolijk en niet meer kreupel enz. dus vanavond weer naar de manege om ff een 15/30 minuutjes beetje stap en draf kunnen rijden.... maar ik heb dus tegen hun gezegd dat als queen nog steeds kreupel is ik er dus foto's van wil maken... zeggen hun ja dat mag als je het ook zelf betaald nouja zeg... ik doe dat maar omdat ik het beste met queen voor heb ook al is ze 4 jaar van mij geweest die kosten zijn eigenlijk voor hun....

enne tnxx pris als er iets is pb ik Lovers

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 15:12

Ik zal voor je duimen dat het nu beter is. Maar als je twijfelt idd nog een keer de DA laten komen en kijken wat hij kan doen.

Maare waarom moet je het zelf betalen dan Verward . Ik zou het doen hoor dit kan gewoon niet langer zo arm dier. Verdrietig

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-02 15:58

al is het mijn laatste kleine beetje geld dan zou ik het nog aan haar besteden voor die foto's
ach hun geloven er niet zo in dat er iets ergs aan de hand is......