rot avond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

rot avond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 22:52

Gisteravond dacht ik lekker te gaan buiten rijden met een ander meisje van stal. Daar aangekomen zag ik drie meiden (zusjes) van een pony huilen. Het paardje was al een tijdje onregelmatig en was in de winter hoefbevangen geweest. Gister hadden ze te horen gekregen dat het paardje nog maar een tijdje te leven had en dat het een wonder was dat ze nog staat. Haar hoefbeentjes zijn 18 mm en 25 mm gekanteld ipv de 10 mm die is toegestaan. Een flinke klap dus voor een pony van 14 jaar en verder altijd gezond. Ik ging dus flink beroerd mijn paard van het land halen. Moest helemaal naar achteren, want ze kwam niet. Daar aangekomen bleek ze op drie benen te staan. Met pijn en moeite op stal gekregen en direct de dierenarts gebeld. Tijdens het wachten vloog er nog een meisje tegen het hek op, gevolg: dikke knie. Enfin, de dierenarts kwam tot de conclusie dat ze haar knieschijf flink verdraaid had en dat ze een week op pijnstillers moet en op rust. Al met al toch niet zo'n leuke avond en besef je weer hoe het soms ook kan zijn Scheve mond

lotje82
Berichten: 32
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:40

wat vervelend...
en voor die meiden ook geen leuk nieuws

hopen voor je dat ze er weer snel bovenop is

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 11:23

jezus, klinkt niet lekker

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 14:17

nou lekker dagje zeg Boos! echt vervelend ook voor die meisjes natuurlijk is geen leuk nieuws Boos!