Bij een pony wezen kijken(kopen :) en erg lang)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Bij een pony wezen kijken(kopen :) en erg lang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 21:15

Omdat arzu dus zoals sommige al weten gedekt zou moeten worden(wat niet echt lukt )
heb ik(nouja, tjitske) gezegt dat ik anders maar een ander veulen moest nemen Tong uitsteken.
Nou is er dus Donderdag(20 mei) Een welsh a veulen geboren.
mick heet hij, en super schattig.
Ik al een paar keer in stal geweest, en ik de hele tijd bij me vader zeuren.
hij zei dus; Nou, betaal je hem zelf, en dan gaan we wel beslissen of je het kan betalen.
Dus ik blij( Knipoog ) tegen Tjistke gezegt, Tjitske blij Tong uitsteken .
Met m`n ouders weer besproken, foto laten zien,
En ze wouden wel even weten hoeveel het dan zou kosten, dan moest ik maar even een lijstje gaan maken.
Dus ik niet weten hoeveel Mick zou kosten. Dus tjitske maar gebeld.
E125 euro, nou oke goed.

Gingen mijn moeder en ik eregister even naar de bank, om m`n werkgeld weg te brengen. ik zeg zo;'nou ga je meteen mee even Mick kijken'
Dus m`n moeder mee Mick kijken.
Ze vond hem super lief(en klein Knipoog )

Dus het was al eerder besproken, dat dan maar bij m`n buurman een landje zou huren.
Komt me moeder gister(avond) helemaal opgefokt naar me toe;
Hup, ga nou naar buurman toe, ga nou vraag maaar voor een stukje land.
Dus ik (zenuwachtig) Naar me buurman toe gelopen, om te vragen of het mocht. jaa mocht wel, en dan dit en dat blablabla. En hoe groot het landje moest zijn, en voor wanneer. Ik niet weten wanneer mick dan zou komen, dus naar huis toe,
' Jaa het mag mam! moet alleen tjits even bellen wanneer mick van zijn moeder weg mag' . Dus ik mocht tjitske bellen.
Over 4.5 mnd ong.
oke, ik weer terug naar m`n buurman, weer helemaal entioushast, moest het nog wel met m`n buurvrouw bespreken.

S`avonds moest ik samen met m`n ouders erbij een lijstje maken, met wat dingen die hij nodig zou hebben enz.
En mijn vader zou binnenkort wel even met tjitske gaan praten over dat lijstje.

Dus ik dat tegen tjits vertelt, en ik zei dat hij wel zou bellen.
Met het avond eten zegt m`n vader zo; Nou, dan rijden ze nu wel even naar dat veulen toe. ik tjits gebeld, die was aan het eten, maar zou wel even komen ook.
Dus wij in de auto, mijn moeder en broertje gingen ook mee, wij waren daar dus, en liepen dus de stal in, even Mick laten zien. Ik stal open, naar mick toe, mijn vader loopt meteen mee, en zet rustig mick in een hoekje, gaat door z`n knieeen, en mick is meteen super lief Lovers
Hij vond het best dat we hem aaide enzo. later komt me broertje in de box, mick de hele tijd aan hem friemelen enzo. Mijn vader&broertje waren meteen helemaal gek van um, m`n moeder durfde de stal niet in(bang voor de moeder o:) ) Kwam tjitske eraan, verhaaltje over entingen wormenkuren enz. Voorbeelden geven enzo.
Nouwe, over dat een pony wel een maatje zou moeten hebben.
(tja we hebben een geit Tong uitsteken, en ik wil arzu ook wel bij mij thuis hebben Tong uitsteken )
Nouwe,
Wij dus weer na een half uur ofzo weer naar huis.
Wij thuis.
Zegt me moeder zo, nou kijk marc(el), al doen we nou zo en zo, en dan dat zo, en dan ken hij wel in de container staan.
me vader; nee hij ken makkelijk achter staan, en dan brengt ze hem gewoon elke ochtend naar de wei.. bla bla bla...
dusse dat komt wel goed denk ik Knipoog

vroega was het altijd vanne; mag ik een pony?? jaa me mag wel een pony... kwam er nartuurlijk weer niks van.maar ze zijn super enthiousjast(of hoe je het ook schrijft)
En ik vind het echt super gaaf, straks mischien toch wel een penny-droom in werkelijkheid Lovers
ik hebt trouwens altijd geroepen dat ik een bonte zou nemen. En dat het zeker een 4 jarige zou worden, en zeker geen uk.
En wat neem ik?
Precies, een uk
Vos, met een kolletje(:+:) en een wit neusje,
2 witte achterbeentjes,
en die alles nog moet leren Haha!

hier nog maar even een foto van zijn koppie Lovers
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Monster op 27-05-04 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 21:27

ja, dat weet ik, maar zo lekker knuffelen, wandelen en een beetje klieren vindt ik ook geweldig Haha!
wordt onze band alleen maar sterker mee.

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 11:20

Arzu komt erbij, en onze geit dus.
Heb het al met m`n ouders besproken over Opfok, maar we weten het nog niet helemaal.
Ik snap best dat het er g zielig klinkt, maar hij krijgt het echt wle best hoor.Ik snap ook wel dat een veulen niet alleen kan staan..

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 11:22

Ryanne"]
[quote="Tulandro schreef:
een paard alleen is verschrikkelijk, en vooral een veulen alleen! veulens hebben leeftijdgenootjes nodig om mee te spelen, en ze moeten in kuddeverband opgroeien, zo leert hij hoe hij zich moet gedragen, een veulen alleen is dierenmishandeling en ongelooflijk egoistisch!!!!!!!!


Lekker subtiel

Wel een beetje gelijk en zelf zou ik het denk ik ook zo zeggen,want het is wel een beetje zo


Maar lang niet iedereen stopt een veulen in de opfok...dat is bij mijn verzorgpony's nooit gebeurd, die hebben overigens wel tijd gezelschap gehad van elkaar...en dat is perfect gegaan. Ik denk dat je inderdaad wel iig. 1 er bij moet zetten...kan je hem niet stallen waar Arzu staat? Dat hij daar tussen gaat lopen?
[/quote]
Arzu komt bij ons Lachen
En onze geit dan dus

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 17:43

dank jullie Haha!
Ja, arzu is een pony Haha!
er zijn wel genoeg veulens die niet de opfok in gaan.(M`n ouders zeiden trouwens, dat ik als ik hem de opfok in zou doen, er nog niks ana zou hebben)
En ik wil graag een veulentje, omdat ik hem dan van begins af aan kan zien opgroeien, en alles zelf kan leren.

hij kwam toenstraks ook even naar me toe, ik riep hem(hij stond wel in stal met mama Knipoog ) En hij kwam meteen naar me toe, en hij vond het heerlijk al die aandacht Haha!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 19:15


zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 20:40

jaa, morgen ga ik weer foto`s maken Haha!
(nouja, m`n moeder Bloos! )

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 16:42

maar dat hebben wij niet in de buurt

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 22:12

in m`n profiel staan heel vele foto`s van Mick Haha!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie