Zielige Ed...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Zielige Ed...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 22:50

Ja Ed is zielig... Gister ben ik weer begonnen met de eerste echte endurance training van dit jaar, want 24 maart moet ik present staan! Even een uurtje een pittige bosrit maken, dacht ik. Nou, niet dus. Ik was hopeloos verdwaald (wel 4 x hetzelfde rondje gereden) en het werd donker. Het werdt dus een pittige rit van 3 uur ipv 1 uurtje.

Maar goed, Ed heeft een behoorlijke conditie en kon het wel aan. Maar vanmiddag had m'n zusje een uur priveles op hem en moest ie alweer zwaar aan de bak! M'n zusje kreeg voor het eerst les van die instructrice, en zij vond hem wel heeel sloom voor een arabier! Haha! Tja, dat was ie ook. Normaal loopt ie wel lekker, maar vanmiddag was ie echt sloom... }>

Zielige Ed... Dat wordt nog wat voor hem dit jaar. Leonie gaat serieus de dressuur in, dus 2 maal in de week priveles en om de week op wedstrijd en met mij mag ie ook nog eens gaan endurancen...

Kortom; dit jaar gaat ie eindelijk wat doen Extreme duivel Haha!

Dees

Berichten: 18923
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 10:40

Als ik Ed was, dan ging ik mooi op mijn rug liggen met mijn pootjes omhoog als ik jullie hoorde aankomen Knipoog

Dat arme, arme paard......